GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 13 października 2014

504. ZaTAGowana

Witajcie!

Dziś luźny post na początek tygodnia.
I to bardzo długiego z sobotą pracującą...

Aby się więc zrelaksować przed tym jakże ciężkim czasem, dziś pobawię się w TAG, a to wszystko dzięki nominacji pamiętającej o mnie Pauli.

Uraczyła mnie takim oto zestawem pytań:

1. Czego nie znosisz w blogowaniu?
Pomijając hejterów, nagabywaczy i innych tego typu wesołych person, najbardziej wkurza mnie to, gdy szanowny sam pan blogger zaczyna świrować i np. zawiesza się, dodaje sam posty, kasuje posty. To sprawia, że mam ochotę wyć...

2. Co Ciebie zniechęca/zachęca do blogowania?
Jako, żem blogerka od ponad 7 lat, powiem krótko - blog jest jak codzienna dawka kawy z mlekiem. Nie możesz bez tego żyć, a jeśli nawet próbujesz powstrzymać się na jakiś czas od pisania i odwiedzania blogów, nijak Ci to wychodzi. Zawsze wracasz; ot taki przyjemny wirus uzależnienia paranoicznego w internetowym wydaniu.

3. O czym czytasz najchętniej na blogach innych?
Jak każda spaczona wydawaniem pieniędzy baba, rzeknę, iż kuszą mnie posty zakupowe, nowościowe i tzw. odkrywcze. Nie pogardzę również tematyką włosową i ŁZS-ową.

4. Jaki jest Twój cel w życiu?
Wbrew wszelakim pozorom jestem materialistką i twierdzę, że aby mieć życie spokojnie i radosne, do szczęścia jest potrzebna stabilna sytuacja materialna. Staram się więc ostatnio normalizować swoje wydatki, i przede wszystkim nie szaleć i nie ślinić się na widok promocji. A gdy tylko uporam się z prawem jazdy mam w planach zmianę pracy na lepiej płatną...

5. Wymień 3 główne cechy, które określają Twoją osobowość.
Roztrzepanie, postrzelenie, nieokiełzanie.

6. Jakie cechy cenisz najbardziej u innych?
Opanowanie i spokój - czyli o dziwo całkowite przeciwieństwa mnie samej.

7. Jaki jest Twój idealny partner?
Taki, który zostanie kiedyś tam moim mężem.

8. Koty czy psy?
Koty! Puchate, kudłate, przytulaśne i mruczące.

9. Jaki styl ubioru preferujesz?
Leonowy - ma być z klasą, acz wygodnie i seksownie

10. Czy jest coś, co zmieniłabyś w swojej przeszłości?
Mam zasadę nie rozpamiętywania tego co było. Gdybym zaczęła dumać o tym, co by być mogło, a nie stanęło się - bym jeszcze gorzej się spaczyła.

11. Jaki masz plan na najbliższy weekend?
Odpocząć i się uchlać!

Kathy i Leon

19 komentarzy:

  1. punkt 10, idealny wręcz. Świetna zasada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to tematyka "ŁZS-owa"? Oczywiście że pieniądze są ważne, bardzo ważne! Ten kto twierdzi że jest inaczej niech pokaże jak bez nich funkcjonować społecznie: mieszkać, jeść, myć się....przemieszczać....

    OdpowiedzUsuń
  3. koty! :D no pewnie, że mój wybór byłby taki sam xd
    A styl Leonowy zacny jest :D przynajmniej z tego co pokazujesz w postach zakupowych ubraniowych :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję takiego długiego pracującego tygodnia ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubie u innych opanowanie i spokój którego mi zdecydowanie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też staram się nie rozpamiętywać przeszłości, bo skoro nie można jej zmienić to jaki w tym sens? Niestety wbrew tej zasadzie jestem bardzo pamiętliwa i jak ktoś mi nadepnie na odcisk, to potrafię pamiętać do końca życia.

    OdpowiedzUsuń
  7. I najlepiej, żeby koty były jeszcze rude! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miło się czyta Twoje odpowiedzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też cenię sobie u innych opanowanie ;)
    Mam pytanko: na jaki e-mail pisałaś z Sammy Dress ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam takie samo zdanie a propos punktu drugiego :D A co do pierwszego, nawet nie myślałabym nad odpowiedzią, jakiej finalnie udzieliłaś, ale jeśli o tym mowa, to mnie denerwuje, jak wchodzę na główną stronę bloggera i nie wyświetla mi żadnych postów osób, które obserwuję :(

    OdpowiedzUsuń
  11. w pewnych kwestiach na te pytania odpowiedziałabym podobnie :)
    >> NOWA NOTKA zapraszam na mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja po maturze i egzaminach zawodowych planuje iść w końcu na prawko,choć ciągle uważam,że ja i samochód to nie najlepszy pomysł :P
    A koty też uwielbiam od zawsze chciałam mieć,jednakże mój tata z niewiadomych mi powodów wyjątkowo nie lubie kotków ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post więcej takich zgadzam się z Tobą w większości ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiecej takich tagow :)! Swietnie sie czytalo :) Punkt 10 super podejscie, chyba i ja musze przyjac taka zasade ;) Punkt 4, bardzo rozsadnie, 11 mam podobne plany ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że Ty to Ty! ;)
    Jutro zabiorę się za przeglądanie archiwum! Oczywiście Twojego ;)
    elle88dw1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru