GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 2 października 2014

493. Do boju Leonie!

Witajcie!

Po środowej nieudanej próbie walki ze znakami drogowymi i przepisami, dziś kolejne podejście.
Zapisałam się na drugi turnus od razu po tym, jak zobaczyłam niemiły wyrok na komputerowym ekranie.

Wpierw jednak, zanim zameldowałam się przy okienku kasowym, otarłam jedną i drugą łezkę po kryjomu, poklepałam się po policzkach dla kurażu i powiedziałam sobie, że będzie dobrze.

Musi być dobrze!

Zaraz  więc sobie siadam powtórzyć to i owo.
Wypiję kawkę, może zjem batonika na lepszy nastrój.
Będę zwarta i gotowa, nie będę ziewać siarczyście, ani biadolić...

A Wy trzymajcie kciuki u wszystkich kończyn ciała.

Kathy i Leon

18 komentarzy:

  1. Musisz to zdać nie ma wyjścia!!!!! mnie tak tata mobilizował i śmigam już tak 18 lat za kółkiem!!!! trzymam wszystkie kciuki no powodzenia:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez trzymam kciuki :) Pierwszy raz jestem tutaj I zxostaje na dluzej :))

    Obserwacja za obserwacje? Ja juz obserwuje Twojego bloga :)

    Moj blog
    www.katewo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że trzymam kończyny! Ale.. ale.. JAK JA MAM SAMOCHÓD W TAKIEJ POZYCJI PROWADZIĆ?! Czym trzymać kierownice?! :D
    Dasz radę kochana! Troszkę mnie tu ominęło, ale pewnie zdajesz już teoretyczne egzaminy. Mała rada... Czekaj aż przy każdym pytaniu skończy się czas. W sensie takim, żebyś hop siup nie jechała z przyciskiem "przejdź do następnego" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja będę trzymać :) Powodzenia. I nie dziękuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki, bedzie dobrze, spokojnie wszystko przerób jeszcze ze trzy razy azby miec pewnosc zrelaksuj sie a pozniej idz i zdaj :)
    >> NOWA NOTKA mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdasz zdasz, trzymam kciuksy mocno! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No pewnie, musi być dobrze! Trzymam kciuki dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam mocno kciuki :) !!!! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! Ja nadal nie mam tego za sobą ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki :) Na pewno będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki wszędzie gdzie się da :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozostaje mi życzyć powodzenia. Trzymam kciuki!! :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru