GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 25 czerwca 2013

170. Zdobienia paznokciowe: elegancki koślawiec

Witajcie!

Dziś zdobienie z przymrużeniem zmęczonego komputerem oka.

Nie wyszło bowiem idealnie i jest daleko idące od symetrii na obu paznokciach, ale przecie nie będę łaziła z gołymi pazurami do wielce poważanej pracy konsultantki.

Lepsze takie zdobienie niż żadne.

Zresztą oceńcie owe bazgroły sami:

z bliska


z daleka

 Użyte specyfiki:



Szczegóły:

- Lakier główny: WIBO ekspress growth nr 413: Klik!
- złoty top coat: SENSIQUE Strong &Trendy Nails, nr 257 Amber Beach: Klik!

I co bardzo krzywo wyszło?

Kathy Leonia

PS. "Deszcze niespokojne, potargały włosy me,
Więc wyglądałam wczoraj jak szczotka,
itepe itede".

28 komentarzy:

  1. Kolorystyka a'la rusałka błotna:D Chociaż jak patrzę na 3cie zdjęcie to bym w życiu nie powiedziała, że to te same lakiery co na paznokciach.
    Ty tam lepiej opowiedz jak Ci idzie nauka kserowania i kiedy zobaczymy Twój zad!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziwny kolor tobie wyszedł ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia krzywizn nie oddały:)aż tak bardzo:) a eleganckim należy być:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. super się mienią te Twoje pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie bardzo dziwnie to wyglada ...

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ten zielony lakier wyszedł ciemny ^^ Ci i tak nie wyszło tak krzywo, ja jak maluję, to nie tylko paznokieć jest pomalowany, ogólnie cały palec ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te lakiery z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny efekt . Ciekawy kolorek ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko troszeczkę koślawy :P. Poczekaj, aż ja swoje dodam (zbieram się na taki post już chyba ze dwa miesiące) :P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nietypowo i bardzo oryginalnie;))

    OdpowiedzUsuń
  11. postaraj się Dziewczynko bardziej ;) lepiej żaden niż koślawy :P hihi pamiętaj ! zasada nr 1 !! ale zamierzenie myślę spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tych lakierów, trochę nie moje kolory, ale wyszło fajnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje włosy też ostatnio wyglądały strasznie, ale na szczęście maska proteinowa je ujarzmiła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie krzywo niby? już nie wymyślaj!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie umiem ich jednoznacznie określić haha :D ! Ale grunt, że mi się podobają :D !

    Witam, pozdrawiam kochana i całuję :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru