GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 7 czerwca 2013

153. Włosowa aktualizacja: czerwiec 2013

Witajcie!

Dzisiaj wiekopomna chwila, abym Wam me włosy w czerwcu objawiła.
Co więc u nich słychać?

A co to zwykle w sumie...
Puszą się bowiem jak siano na letnim wietrze i tylko pozostawienie ich bez suszenia po umyciu niweluje tenże problemik.
Ja jednak aż tak nie będę poświęcała się dla tych upartych kłaków i nie mam zamiaru łazić z mokrą głową 3 godziny po chałupie.
Tak więc nolens volens niech się puszą na zdrowie... 
Liczę, że ta nieznośna przypadłość minie po 25 urodzinach moich - które mam dokładnie za miesiąc - jako forma prezentu od siebie samej.

Wypadanie na szczęście nieco ustało i oscyluje w granicach normy, tj. 30 kłaków na dzień.

Przejdźmy jednak do meritum.
Tak wyglądają włosika obecnie:


A tak było miesiąc temu:


Dane poglądowe:

Długość: ok. 50 cm. Podcięłam kolejne 2 cm, bo nie mogłam patrzeć na końce suche.
 Skręt: jakiś chiński
 Kolor: ciemny blond + jasny blond
Stan: walczę z ŁZS...
Grubość: ok. 7 cm...
 Częstotliwość mycia: co 2/3 dni myję sobie
  Olejowanie: co drugie mycie

Produkty używane w czerwcu, te same co w maju: Klik!

Do pielęgnacji doszły jeszcze dwa nowe nabytki, używane od jakiegoś miesiąca:

od lewej: odżywka Joanna Naturia Mak i Bawełna; szampon PHARMACERIS H-keratinum.

Nie jestem zadowolona z włosów w tym miesiącu.
W maju wyglądały na bardziej mięsiste...

No nic, walczę z nimi nadal!

A jak Wasze kłaki się mają?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. Mi bardziej w tym miesiącu się wtoje włosy podobają :)))
    Zazdroszczę Ci mycia co 3 ni, bo ja musze codziennie... Na drugi dzień juz wyglądają nieświeżo.:(

    OdpowiedzUsuń
  2. 30 wypadających włosów dziennie to bardzo mało. Świetny wynik.
    mnie wypada zdecydowanie więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają nieźle, chociaż ciężko coś stwierdzić patrząc na to zdjęcie :P
    Tymczasem przypomniałaś mi, że miałam się umówić do fryzjera.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała, aby moje włosy przestały się puszyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się Twoje włosy w tym miesiącu bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez muszę się podciąć włosy i zrobić jakąś fryzurkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre włosy masz , nie narzekaj, bo przestaną rosnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To moje wyglądają gorzej niż miesiąc temu, chociaz za bardzo nie rozpaczam ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym miesiącu miałam mniej czasu dla włosów, też muszę udokumentować ich stan i pokazać światu ;p
    A Twoje nie wyglądają przecież źle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje ostatnio posłuszne są tylko jak stylizuje, wychowywać mnie próbują...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne włosy. :) Moje potrzebują regeneracji. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Na zdjęciu nie widać żeby się puszyły, ładnie błyszczą :)

    Moje też się czasem puszą, zwłaszcza po suszeniu :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie masz długie włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie napisz recenzję szamponu Pharmaceris;)

    OdpowiedzUsuń
  15. moje wlosy poszly do fryzjera i zamiast podciecia 2 cm podciete zostaly prawie 5 :((

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz w tym miesiącu ładniejszy skręt :) I dalej mnie zachwyca ich grubość :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru