GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 2 czerwca 2013

148. Jak z dwóch lakierów zrobić trzeci?

Witajcie!

Nadal jestem w stanie poddenerwowanym i emocje mi buzują jak wściekłe hieny na sawannie.
Nie mniej jednak postanowiłam twórczo odreagować nieco piątkowe stresy poprzez zabawę z lakierami.

Tak więc zapodam Wam niniejszym, co podczas owych igraszek poczyniłam.

Otóż były sobie dwa lakiery:

Od lewej: lakier EVELINE Scarlett nr 550 : Klik!, lakier GOLDEN ROSE with protein nr 323: Klik!

Które postanowiłam wymieszać ze sobą, bo jak wiadomo razem lepiej:

tu już pozostałości po mieszaniu

I w wyniku czego powstało to:



A taki był kolor wyjściowy:




Wyszedł piękny, przecudowny pastelowo-żółty kolor.
Jestem w nim szczerze zakochana i jak na obecną chwilę jest to mój lakierowy numer jeden na lato.
Dzięki takiej zabawie nie muszę kupować nowych odcieni kolorystycznych, bowiem sama jestem sobie kreatorem barw.
Mam w planach stworzenie jeszcze jasnego błękitu i różu.
Jeśli coś takiego mi się uda to rzecz oczywista Wam pokażę.

O pierwszej próbie mieszania lakierów i tworzenia własnych, unikalnych kolorów pisałam już tu: Klik!

Szczerze Wam polecam takie igranie z lakierami.
Nie masz jak satysfakcja ze stworzenia własnego, unikatowego odcienia.

Kathy Leonia




50 komentarzy:

  1. przyznaję, że ciekawa zabawa:) czekam na kolejny pomysł powstania "nowego koloru":)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jak dla mnie ten wyjściowy, żółty wygląda lepiej. Mogę go męskim okiem nazwać! xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzac na rozbieznosc kolorow moich lakierow moglby mi wyjsc co najwyzej kolor s***waty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wyszło. Ja zakupiłam taki żółty i nie maluję nim, bo mi się już nie podoba a poza tym w pracy nie wypada u mnie mieć pomalowanych paznokci, więc mogę tylko pomarzyć o malowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jak kupię biały to pokombinuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię pastelowe kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze Kathy tryska pomysłami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie śliczny wyszedł ! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek, ja na razie poprzestanę na nowych lakierach, a może później coś pokombinuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym tez tego nigdy do ust nie wzięła ;d same świństwa w tym

    piękny ten kolor namieszałaś - załóż sobie firme - mieszalnia lakierow do paznokci ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysl, ja mam mnostwo lakierow, ktore juz dogorywaja, wiec moge dac im nowe zycie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie mieszałam lakierów, ale muszę spróbować :P

    +efoksowi jeszcze nic nie odpisałam, wciąż się waham, ale chyba nie skorzystam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie ci to wyszło : * Fajny Blog ; )
    Obserwuję i zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ ; *
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł. :D Muszę kiedyś spróbować. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie pomyślałabym, żeby tak łączyć lakiery ;)
    A praca się znajdzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł! A kolorek bardzo fajny!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. aww, mega pomysl :D
    +obserwujemy?:)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. haha, jak zawsze u Ciebie świetne pomysły można znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny pomysł, a kolor wyszedł naprawdę piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ten nowy kolor jest mega! taki bananowy

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak sie skalda ze aktualnie mam tipsy i na nich zel ale do lakierow bede wracacza jakis czas wiec pomysle nad takimi kreecjami, ze tak sie wyraze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niby banalny pomysł, ale sama bym na to nie wpadła;D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru