GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 30 czerwca 2013

173. Recenzja: Joanna Naturia, odżywka bez spłukiwania do włosów farbowanych z makiem i bawełną

Witajcie!

Spieszę Wam donieść, że wczorajszy sobotni egzamin z niemieckiego przeżyłam i - miejmy nadzieję - dobrze sprawdziłam się w roli pilnującego.
Choć patrząc na swą facjatę i emocje wypisane na niej, stresowałam się nie mniej niż zdający.

W ramach niedzielnego relaksu zatem, pora na recenzyję odżywki, która towarzyszy mi od ponad miesiąca. Będę mówić o produkcie z Joanny, znanym jako seria Naturia.
 Moja odżywka to ta bez spłukiwania do włosów farbowanych z makiem i bawełną.

Słowo od producenta: "Odżywka Naturia powstała w oparciu o starannie dobrane składniki naturalne, które pielęgnują włosy farbowane. Sprawdzona receptura zapewnia włosom zdrowy i piękny wygląd.
- Mak - posiada właściwości nawilżające i korzystnie wpływa na połysk włosów.
- Bawełna - bogata w proteiny działa na włosy kondycjonująco."


Bohaterka dnia:

w butli
 I na ręku moim:



Szczegóły:

Cena i dostępność: Odżywkę tę - podobnie jak jej cytrynową siostrę: Klik! kupiłam w Tesco za ok. 4 zł.
 Zapach: przyjemny, delikatny. Trochę wonieje cytrusami, trochę słodyczą miodową, trochę kwiatami. Niestety, owa woń nie utrzymuje się na włosach...
Konsystencja: dość lejąca, kremowa maź do nakładania na włosiska po umyciu.
 Opakowanie i pojemność: plastikowy, czerwono-biały pojemnik o zawartości 200 gr.
  Wydajność: zapowiada się genialna! Odżywkę używam od ponad miesiąca, a żadnego zużycia nie widać w butli.
 Działanie: cudowne! Zdecydowanie tak samo dobrze sprawowała się - wspomniana wcześniej - jej cytrynowa ziomalka: Klik! Ta makowa odżywka również idealnie nawilża włosy i fajnie je wygładza. Ponadto ułatwia rozczesywanie kołtunów, nadając im blask i witalność. I kolejna bardzo ważna zaleta - nie podrażnia mi łepetyny z ŁZS. Odżywkę mogę spokojnie nałożyć zarówno na włosy jak i na skalp, nie martwiąc się  konsekwencjami nieprzyjemnymi. No i zapach! Piękny, słodko-cytrusowy. Cóż Wam będę więcej mówić - dla mnie seria Naturia odżywek z Joanny jest po prostu genialna i każdemu ją polecam!
Ocena: 5/5

A jaka odżywka jest dla Was najlepsza?

Kathy Leonia

PS. Od jutra, tj. od 1 lipca, ma zostać zlikwidowany Google Reader, a co za tym idzie - możliwość obserwowania blogów. Ci, co chcą zostać ze mną dalej i być na bieżąco z moimi wielce wspaniałymi postami, zapraszam do śledzenia bloga mego za pomocą bloglovina: Klik!

28 komentarzy:

  1. uwielbiałam odżywkę JOANNY len i rumianek ale nie moge jej nigdzie znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  2. tej jeszcze nie miałam, ale ponieważ skończyła mi się ta z herbatą to zakupię ją :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałem tobie powiedzieć, ze skończyły mi się problemy z wypadającymi włosami^^ Po prostu ściąłem je na 9mm^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mogę trafić na dobrą odżywkę...nadal poszukuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się w końcu zaopatrzyć w odżywkę b/s ;D No, ja mam nadzieję, że jutro podpiszę, ale pewnie nie haha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy też polubiły tą odżywkę, choć wolałam stosować ją do mycia włosów na długości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jej, miałam chyba mięta i wrzos i nie przypadła mi do gustu, ale za 4 zł może się pokuszę o tą :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ją i naprawdę dobra jest !:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogółem nie stosuję odżywek, ale tą może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ach ta słynne odżywki Joanny. Wszyscy je mają, tylko ja się coś zebrać na nie nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo tania ta odzywka :) ja ogólnie lubię kosmetyki z Joanny !

    mam nadzieję, że pobiegnę śpiewająco ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś odżywkę z tej Joanny, ale do włosów przetłuszczających się i była całkiem spoko;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wrrrr! Trzeci raz pisze komentarz. Chcę poznać zapach:D hahah

    OdpowiedzUsuń
  16. Pilnowałaś słuchaczy na egzaminie? to prawie jak nauczyciel jesteś :P:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze tej odżywki, ale po tej recenzji chyba ją wypróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Aktualnie mam odżywkę z Biedronki. Też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie lubie za bardzo Joanny kosmetyków, ale może i spróbowałabym tą odzywkę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. nic tam nie będzie zlikwidowane nie bój się ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. to nie można będzie obserwować blogów? chyba żart jakiś :( co do odżywki ja próbowałam wielu, ale żadna nie jest jeszcze tą idealną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aktualnie wlasnie szukam odpowiedniej dla mnie odzywki ...ta z notki musze sie bardziej zainteresowac..
    ';*

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem jak najbardziej ZA odżywkami do włosów :)

    Zapraszam do mnie na wakacyjne rozdanie :))
    www.aneczka84.blogspot.com - dział ROZDANIA

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie bardzo polubiłam się z odżywkami NAturii.
    Są lekkie, krzywdy nie robią ale w sumie... one NIC nie robią z moimi włosami.
    Ani nie wygładzają, ani nie nawilżają...ot, po prostu jakbym przejechała po nich czymś, co za chwilę i tak znika i nic nie robi :/
    Nie wiem,czy to kwestia moich dziwnych wlosow, czy po prostu moje wlosy akurat takich skladnikow nie potrzebuja

    OdpowiedzUsuń
  25. na stronie http://modoweporady.pl/237/jaka-odzywka-najlepsza-dla-farbowanych-wlosow również możesz znaleźć więcej na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie tą, ale miałam jej siostrę - z zieloną herbatą i pokrzywą. Byłam mega zadowolona z niej! :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru