GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 11 czerwca 2013

157. Kreskomania, cz. 2

Witajcie!

Zrobiło mi się wczoraj tęskno za moimi koślawymi manicurami, tak więc na szybko wyczarować postanowiłam cosik.
Nie wyszło może idealnie, ale i tak mi się podoba.

Oto efekt:

można powiększyć przez "klik" na zdjęcie

można powiększyć przez "klik" na zdjęcie

 Specyfiki użyte do powyższego zmalowania:



Szczegóły:

- lakier główny: SENSIQUE Strong &Trendy Nails, nr 257 Amber Beach: Klik!
- lakier do kresek: WIBO art liner nr 13: Klik!

Jak się Wam widzi powyższe zdobienie?

Kathy Leonia

PS. Dostałam pracę za najniższe krajowe wynagrodzenie.
Najpierw trzy miesiące próbne, a potem na 3 lata umowa o pracę.
Zaczynam od przyszłego tygodnia.
Praca nie jest zgodna z moim wyuczonym, filologicznym zawodem i nie ma nic wspólnego z polonistyką, tak więc - na razie - wolę nie rozpowiadać o tym wzdłuż i wszerz szerokości geograficznych sieci.

56 komentarzy:

  1. Ładny wzorek, podoba mi się zwłaszcza ten odcień Amber Beach :D
    Gratulacje! Ciekawa jestem jaka to praca. Fajnie, że w końcu coś znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Ci gratuluję z okazji otrzymania pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, żeby załapać pracę, a w międzyczasie można poszukiwać czegoś lepszego :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci to wyszło, choć lakier główny za bardzo mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, że z pracy będziesz zadowolona mimo wszystko ;* a pazurki bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, gratulacje pracy ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci wyszło :) No to pochwal się co to za praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ładnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda ciekawie :)
    gratuluje pracy!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zrobic swój włąsny program ? to chyba żart ;d ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. No fajne :D Gratuluję i cieszę się, że coś się znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny efekt ;)
    Pinki wzięło się ze znanej kiedyś bajki pt. "Pinki i Mózg" - była ona o dwóch myszach/szczurach? :D
    a Całus samo z siebie, podejrzewam, że dlatego, iż uwielbia rozdawać buziaki, naprawdę :D często bywam budzona rano romantycznymi całusami po twarzy i szyi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurczę.. jestem ciekawa gdzie pracujesz ;D gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze napisz, gdzie dostałaś pracę, jestem ciekawa :). A to, że pracujesz za najniższą krajową już mnie nie dziwi, co 3 osoba tyle dostaje ;/. To naprawdę przykre...

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne paznokcie! :*

    Cieszę się, że znalazłaś pracę :), od czegoś trzeba zacząć, później będzie lepiej :*!

    OdpowiedzUsuń
  16. No gratulacje :) znalezienie pracy to ciężka robota...

    Ładnie wyszło, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, że udało Ci się znaleźć pracę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post! I'm your new follower! I hope to see you in my blog sometimes. Thanks! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! Zdobylas prace! Jestem z Ciebie dumna :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie podobają mi się, wybacz.
    Gratuluję tego, że udało Ci się znaleźć pracę :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru