GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 6 czerwca 2013

152. Recenzja: Tusz do rzęs Maybelline The Falsies Volum' Express Mascara

Witajcie!

Dziś przyszła pora na recenzję tuszu, którego używałam przez ostatni miesiąc czasu.
Mowa bowiem będzie o produkcie do rzęs z Maybelline znanego pod wdzięczną nazwą The Falsies Volum' Express Mascara.

Tak o czarnym mazidle mówi producent: " Mascara Maybelline The Falsies Volum' Express efekt sztucznych rzęs. Niesamowita objętość rzęs, widocznie 3 x więcej rzęs, dzięki formule opartej na pro-keratynie i unikalnych włóknach. Rzęsy wyjątkowo pełne. Bez grudek".

Bohater oka:

można przybliżyć przez "klik" na zdjęcie
 Oko łyse:


Oko po dwóch warstwach tuszu:


Szczegóły:

Cena i dostępność: Powyższy tusz ucapiłam na Allegro. Kosztował ok. 20 zł.
 Zapach: tusz jak tusz. Pachnie czarnym mazidłem.
 Konsystencja: na początku była trochę zbyt wodnista i glutowata, ale teraz jest lepiej.
 Opakowanie i pojemność: zacny fioletowy plastik z szarymi i białymi napisami. 9 ml pojemności.
  Wydajność: jak na razie bardzo dobra. Używam go od miesiąca, a nadal buteleczka pełna jest - a przynajmniej tak mi się zdaje.
  Działanie: jak widać na załączonym powyżej obrazku, tusz się spisuje całkiem fajnie. Ładnie wydłuża mi rzęsy, i podkreśla ich czarny kolor. Dalej, produkt szybko wysycha i nie osadza się na powiekach, trzymając się na swoim miejscu, czyli na oku. Poza tym, mazidło nie osypuje się w ciągu dnia i nie tworzy efektu tzw. pandy. Jedyne co mi się w nim bardzo nie podoba, to notoryczne sklejanie rzęs podczas malowania - wyglądam wtedy jakbym miała  na oku nogi muchy lub pająka - oraz wielka szczotka, którą trzeba umiejętnie posługiwać się. Inaczej efekt wydłubania gałki ocznej murowany... Nie mniej jednak, sklejone rzęsy dziarsko rozdzielam grzebykiem do rzęs, a na szczotę patrzę z przymrużonym okiem - wtedy wydaje się mniejsza. Myślę, że ów tusz jest naprawdę godny polecenia, jeśli nie straszne Wam te dwa małe minusy jego.
 Ocena: 4/5

Miałyście tenże specyfik?

Kathy Leonia

PS. O praco.
Szukam Ciebie tu i tam a Ty ciągle nie chcesz przyjść i zadowolić mnie.
Niedobra bestio!

38 komentarzy:

  1. całkiem fajny efekt, nie miałam jeszcze tego tuszu

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, ale sklejania nie toleruje więc mieć nie będę ;)


    OdpowiedzUsuń
  3. To ile już miesięcy szukasz pracy?:>

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :)
    Nominuję Twojego bloga do Libster Blog
    http://swiatrecenzji00.blogspot.com/2013/06/libster-blog-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama ten tusz posiada, a ja czasem jej podkradam jak nie chce mi się iść do drugiej łazienki po moje kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt ;) A na skakankę bardzo chętnie! Albo w gumę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam średnio zadowolona z tego tuszu( sklejał rzęsy) , raczej więcej do niego już nie wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobny tylko z innej firmy :) i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię jak tusz skleja rzęsy.. To dla mnie największy minus.
    Ale u Ciebie na rzęsach fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ciagle jeden tusz uzywam :)
    swinstwa <-- ja mam holenderska klawiature, if you know what I mean i musze sobie klikac i poprawiac i nie zawsze sie poprawia a nie wiem jak zmienic na polski :C

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ładny efekt :) nie miałam tego tuszu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki miałam ?? no tu se masz kilka recenzji maskar jakie miałam :p
      http://wizazmojapasja.blogspot.com/search/label/TUSZE%20DO%20RZĘS

      Usuń
  12. Swego czasu byłam wielką fanką tuszów Maybelline, ale teraz wybieram tańsze maskary :P

    a o poście na temat pielęgnacji włosów pomyślę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze takiego, ale swojego faworyta już znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie teraz jest hicior na sezonowe owoce ;d dzisiaj kupiłam pierwsze w tym sezonie czeresnie ;d

    troche ci ten tusz skleił rzęski ... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie efekt bardzo fajny, ciekawa jestem jak to wyglada jakby zrobic fotkę na wprost oka :D
    Ja teraz meczę High Definition z Golden Rose, ale za duza szczota jak dla mnie i tusz taki sobie. Ubóstwiam Maybelline Turbo Boost!

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam ten tusz i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog !!
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru