GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 5 czerwca 2013

151. Wielkie zakupiska!

Witajcie!

Chyba mnie pogięło.
Nie mam pracy, a łażę po sklepach i niucham przecen, spozierających do mnie zza witryny sklepowej.
Mało tego!
Miast przykładnie oszczędzać to wydaję odłożone na czarną godzinę zaskórniaki tudzież drobniaki wyszperane po kieszeniach kurtek i spodni.
O niedobra ja...

Dnia wczorajszego znowu to zrobiłam...
Tym razem jednak mój czyn był całkowicie zrozumiały. Musiałam bowiem jakoś złagodzić ból startej pięty, bo w końcu latanie na 3 rozmowy kwalifikacyjne w ciągu jednego dnia wymaga nie lada umiejętności survivalowych. Tak więc najlepszym lekiem na biedną moją krwiawiącą kończynę wydawał się być mały napad na sklep i bazarek.
Tym razem w moje rączki zgrabne i powabne wpadły lakierowe cudeńka.

Oto one w kupie:

niach, niach!

A to łupy podzielone na marki:

lakiery GOLDEN ROSE, seria with protein, nr 253 i 325, bazarek, 3 zł

WIBO, gel like, lakier Oleśki - wszystkim dobrze znany.  Rossman, ok. 5 zł

lakiery z H i M, w trójpaku. H i M, cena na promocji to 5 zł

Dzięki niniejszym łowom stan mojego portfela zmniejszył się o jakieś 16 zł.
Nie mniej jednak, radocha moja z owych zakupów podskoczyła o jakiejś milion pięćset stopni w skali Leona.

Idę teraz pochuchać na piętę, która Was krwawo pozdrawia.

Kathy Leonia

62 komentarze:

  1. Ładne kolorki :p opowiadaj jak było na tych 3 rozmowach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozumiem Cię, ja też tak mam, zakupy dają nam chwilową przyjemność a później refleksję. Kupiłaś bardzo fajne lakiery w niskiej cenie, gratuluję :) jestem ciekawa jak będą się prezentowały na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam wolę kupować książki i kolczyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. tak trzymaj, zakupy zawsze poprawiają humor ;) sama się dziś wybieram :D
    obydwa imiona wymyśliła moja starsza siostra :P

    OdpowiedzUsuń
  5. 16zł za tyle lakierów :O Jak Ty to robisz? Opowiadaj jak było na rozmowach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też często kupuję lakiery na pocieszenie ;D Nie są drogie, a zawsze humor poprawią :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedna pięta- dużo zdrowia dla niej :) A z lakierów to chętnie bym Ci podkradła Wibo Oleśki i ten srodkowy, kawa z mlekiem z HiM ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to teraz pokaż jak te łowy prezentują się na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty musisz chyba napadać na bank xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten moment, w którym wkładam rękę do kieszeni kurtki a tam niespodziewane drobniaczki! Oł jes!
    Niedobra Ty, żyjesz jak amerykańska gwiazda! Pracy nie ma, ale umiejętność trwonienia hajsu opanowałaś do perfekcji :) Ale tak serio, to mam nadzieję,że coś Ci się uda znaleźć!

    OdpowiedzUsuń
  11. :) zAKUPY ZAWSZE POPRAWIAJĄ HUMOREK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hehehe typowa kobieta:)fajne lakiery;)mnie korcą kolejce buty i jakaś fajna kiecka i by się jakaś broszka przydała ale póki co trzymam pieniądze gdyż mogę nie dostac papierów informujących mnie że mnie przyjeli

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zakupy! Lepszy poprawiacz humoru od czekolady :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne kolorki, też chyba pójdę sobie humor poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic tak nie poprawia humoru jak nowy lakier do paznokci. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. ile lakierów :) No super !

    ja dzisiaj 10 dzień bez slodyczy ;d cud

    OdpowiedzUsuń
  17. Różowy jest śliczny ;) Ja ostatnio kupiłam taki karmelowy w Rossmannie za 3 zł ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej... biedna... ja też już zaliczyłam zdarte pięty w tym roku ;)

    A lakiery świetne !! zaszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama się powstrzymuję przed wywalaniem kasy na lakiery po paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. współczuję tej pięty... Ale zakupy masz niezłe!

    OdpowiedzUsuń
  21. 3 rozmowy? wow! :D
    z powyższych lakierów mam tylko ten z Wibo, ale jeszcze nie testowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten niebieski lakier z GR jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię lakiery w niebieskim kolorze. :D
    Ten z chęcią bym przygarnęła! :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się kolory tych lakierów z GR.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru