GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 3 czerwca 2013

149. Co jeść na śniadanie?

Witajcie!

Dziś post ze smakiem.

Pokażę Wam bowiem, co ostatnio spożywam na śniadanie.
Nie jest to nic skomplikowanego, więc i przepisu nie będę podawała, bo każdy chyba wie jak pokroić chleb czy bułkę i posmarować twarogiem a następnie posypać pietruszką czy dodać pokrojonego ogórka.

Tak więc oto moja poranna ambrozja:

kanapeczki i tabletka Skrzypowity
A tu trunek do popicia:

herbatka z pokrzywy
Takie śniadanie dodaje witamin i energii na długo.
Nie dość więc, że się najemy to jeszcze się wzmocnimy w zdrowe mikroelementy.

Mniam mniam!

A Wy co konsumujecie o poranku?

Kathy Leonia

PS. Post automatyczny, dziś też się szwendam w roznoszeniu cv.

44 komentarze:

  1. smakowite śniadanko, ja miałam jajecznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się jeść zdrowo, dziś np kanapki z mnóstwem warzyw i sałatka owocowa z grejpfrutem, bananem i jogurtem naturalnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah pyszności:) Ja dzisiaj wcinam chlebek z serem feta i pomidorem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak jestem w rodzinnym domu też tak jem, a na studiach wiadomo, bieda z nędzą ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w roznoszeniu cv;) buty mam juz dawno jakimś tanim obuwniczym zakupione.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również piję herbatę z pokrzywy ale dziś do niej mam wafle ryżowe i sucharki :> nie ma co oszukiwać nie chciało się iść na zakupy ;)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wyznaje zasade im bardziej kolorowo tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wlasnie skonczylam jesc dwie kanapki z ciemnego chleba - jedna ze szpinakiem, serem zoltym i podmidorem, druga z wegeterianskim pasztetem i pomidorem :)) a tak z innej beczki, wiesz moze co jest dobre na paznokcie? strasznie rozwala mi sie plytka :(

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka szkoda, że nie lubię twarogu :)bo wygląda to apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pycha! ja prawie zawsze jem płatki albo jajka :D przydałoby się więcej warzywek.

    dzięki za wsparcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja lubię wcinać owsiankę :D
    z żurawina!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jem bardzo różne śniadania :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam... herbatka z pokrzywy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dzisiaj na śniadanie jadłam placki smażone z miodem :D A ogólnie to różnie bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kanapeczki apetyczne, jednak zamiast ogóreczka wolę pomidorka :D:D A na śniadanko zawsze jem właśnie...kanapeczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. a kto by nie chciał być czasem psem? :P
    wyłącznie śpi, je i biega po podwórku :D
    pyszne śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja czasem z domu wychodzę bez ;/.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam, serek z ogórkiem ;) Ja dzisiaj miałam podobny zestaw, ale zamiast ogórka był pomidor ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie niezmiennie: bułeczka z ziarnami, wędlina, plasterek żółtego sera i mazaniec ketchupowy :D Moi bliscy się dziwią, że mogę dzień w dzień jeść to samo śniadanie. Ano mogę ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie w pracy zajadają się kaszankami i kiełbasami i parówkami. Jak ja przyleciałam z sałatką to mnie wyśmiali :P Tak więc później próbowałam im dotrzymać towarzystwa jedząc jakieś patafuj wędlinki, ale szybko mi przeszło. Teraz wcinam owoce, sery, serki, jogurty (mimo,że nie powinnam jeść za dużo nabiału)

    OdpowiedzUsuń
  21. Da mnie śniadanie to podstawowy posiłek. Nigdy nie wychodzę z domu bez śniadania, nawet jeśli wychodzę o 5 rano. ;-)
    I musi ono być solidne i porządne.

    był czas, że codziennie wstawałam o 5 rano, żeby przed wyjściem do pracy zrobić sobie i zjeść na spokojnie śniadanie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. O mniam! Ja dzisiaj na śniadanko miałam chlebek z szyneczką i pomidorkiem i soczek pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru