GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 20 czerwca 2013

165. ZaTAGowana

Witajcie!

Dziś pora na bardzo aktualny TAG, którym to obdarzyć mnie raczyła kochana Pure Morning.
Tak na marginesie pragnę dodać, że należą mi się bęcki, bowiem co do reszty zaległych TAGów sprawa się nieco komplikuje...
Zapomniałam mianowicie, kto mnie do czego nominował...
Wiem, że to siara nad siary, no ale może mi się jeszcze przypomni.
Albo Wy mi przypomnijcie może, jeśli z jaką nominacją u Was zalegam.

Nie mniej jednak wróćmy do meritum.
Dziś odpowiem Wam na pewne pytania.
Tak więc do roboty!

1. Co dla Ciebie znaczy fakt bycia kobietą?
Hm, o matko trochę to filozoficzne ino... Ale jak dla mnie, bycie kobietą oznacza bycie seksowną uwodzicielką, która jest zawsze pewna siebie, nie boi się bronić własnego zdania.

2. Jaką wartość ma dla Ciebie Twoja kobiecość?
To logiczne - kobiecość rozumiana jako bycie dziarską babką - jest dla mnie bardzo ważna i bronię jej kłami i pazurami.

3. Co ją określa?
Kobiecość to dla mnie pewnego rodzaju przebojowość płynąca z intelektu i seksapilu zarazem. To  także jedyne w swoim rodzaju połączenie wrażliwości i mocy, dzięki której każda baba jest w stanie przetrwać tego typu rzeczy jak poród, macierzyństwo.

4. Czy wiesz jaką jesteś kobietą?
(Podaj 10 przykładów tego jaką jesteś kobietą)

Jestem... sobą
Jestem... najlepsza w tym, co robię
Jestem... jedyna taka
Jestem... inteligenta
Jestem... zakręcona
Jestem... roztrzepana
Jestem... romantyczna
Jestem... przesądna
Jestem... zabójczo piękna 
Jestem... Kathy Leonia

Nominuję:

Sandy Osman,
Mastifka,
Łojotokową Głowę,
Testereczkę,
 Seanaith

Kathy Leonia, która uczy się obsługi skanera i ma wielką ochotę zeskanować swoje cztery litery.

20 komentarzy:

  1. Jestem... zabójczo piękna
    MISTRZU :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to nie tylko ja jestem cieciem, który nie pamięta kto do czego nominował... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak uda Ci się zeskanować to o czym marzysz to pokaż nam na bogu:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. zeskanuj rękę, na pamiątkę ;DD oooch, z tymi tagami sama mam zaległości ogromne ;OOO

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze to znać swoją wartość :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Skanuj, skanuj! :D
    I na blogu pokaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. może może :DD

    zabójczo piękna xd ahh ,ta skromność xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę ten tag :o
    Ciężkie pytania, ale dobrze sobie z nimi poradziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Królestwo za Twój zad na skanerze!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny tag :)
    To masz i ten:http://usmiechnieteoczy.blogspot.com/2013/06/tag-bez-czego-nie-mozesz-sie-obejsc.html
    ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym widzieć, jak skanujesz sobie 4 litery :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj uwielbiam te Twoje odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Owh, wgl jak nawiazujesz wspolprace z firmami ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, ja zawsze odkładam tagi na później a potem o nich zapominam xD
    Kathy, cierpliwości! Opanujesz skaner! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I za pewne skromna też jesteś :D hahaha to tak jak my wszystkie!

    polishtroublemakers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty po prostu jesteś niemożliwa i zarazem nie zastąpiona :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru