GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 8 czerwca 2013

154. ZaTAGowana

Witajcie!

Kolejny TAG z serii tych, co dawno powinny być już zrobione...
Pytania od Cup Of Jasmine Tea: Klik!

1. Ulubiony dzień tygodnia?
Wtorek! Wtedy to w moim lumpeksie jest dostawa nowych ciuchów.

2. Jak długo prowadzisz bloga?
Kathy Leonia prowadzę od stycznia tego roku, natomiast Karię od czerwca 2006.

3. Trzy rzeczy, które zabrałabyś na bezludną wyspę?
Perfumy, szampan, i przenośną wannę z hydromasażem.

4. Pies czy kot?
Stado kotów!

5. Czy masz na jakimś punkcie obsesje?
Obecnie moja obsesja dotyczy znalezienia dobrej roboty. Inne manie poszły w odstawkę.

6. Ulubiony sklep?
Lumpeks!

7. Lato czy zima?
Lato.

8. Na co wydajesz najwięcej pieniędzy?
Na kosmetyki ewidentnie...

9. Jak sie relaksujesz?
Leżę z tyłkiem do góry i patrzę w chmury.

10. Wymarzone miejsce na wakacje?
Nowa Zelandia.

11. O czym marzysz?
O pracy znalezieniu. Ależ jestem monotematyczna...

Kathy Leonia

PS. Post automatyczny.
Szwendam się w poszukiwaniu sensu życia na odludziu.

28 komentarzy:

  1. haha, ja też mam obsesję na punkcie znalezienia pracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze tydzień i też będę się szwendać na odludziu :D póki co nie mogę zebrać sił do nauki, ale po co się uczyć jak roboty u nas ni ma?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie myślałaś żeby porozsyłać cv po jakichś wydawnictwach? Masz tzw. "lekkie pióro" no i wykształcenie kierunkowe. Spróbuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. eee, pozycja z 9 musi być niewygodna ;p tak głowe zadzierać żeby na chmury popatrzeć xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zakupy bluzeczkowe. ja też musze pomyslec o czyms nowym na lato. może kupię sobie kurtke przeciwdeszczową bo ma lać non stop do sierpnia od jutra ;p;p;p
    ja tez lubię rózności do włosów z Joanny. wiesz co? jak przestaniesz "walczyć z włosami" a zaczniesz je kochać, to bedzie lepiej. :) sprawdzone!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak, lato :D nie wyobrażam sobie, jak można lubić zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję otagowania :)
    Też wolę lato :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obyś znalazła tam sens życia ;D i prace przy okazji !;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że znalazłaś sens życia!
    Trzymam kciuki... na pewno znajdziesz odpowiednią pracę! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. To napisz koniecznie czy odnalzalas sens zycia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaha jak ja uwielbiam Twoje posty :P
    znalazłas ten sens życia? :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru