GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 15 czerwca 2013

161. Recenzja: Farmona Radical, serum ziołowo-witaminowe do włosów zniszczonych i wypadających

Witajcie!

Dziś przyszła pora na recenzję pewnego specyfiku na włosy, który stosowałam przez ostatni miesiąc, a którym to nabytkiem zapomniałam się pochwalić w aktualizacji czerwcowej.
Ach ta skleroza.
Nie mniej jednak dziś się wszystkiego o tym produkcie dowiecie.
Będę mówić bowiem o preparacie z  Farmony Radical Serum ziołowo-witaminowe do włosów zniszczonych i wypadających.

Obietnice producenta: "W skład Serum Radical wchodzi ekstrakt skrzypu polnego, d'pantenol oraz specjalnie dobrane składniki kondycjonujące. Serum odżywia, nawilża, wzmacnia i regeneruje włosy. Zapobiega elektryzowaniu, nadaje puszystość i połysk. Zmniejsza objawy nadmiernego wysuszania włosów. Może być stosowane do układania fryzury."

Specyfik w pełnej krasie:


 I na ręku:


Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt ten kupiłam w Rossmanie jakiś miesiąc temu i dałam za niego bodajże 11 zł.
     Zapach: przyjemny nawet, ziołowy. Specyfik ten wonieje mi skrzypem polnym i świeżymi pędami leśnymi.
    Konsystencja:  kremowa maź do wcierania w końcówki włosów. Coś jak kremik do rąk.
Opakowanie i pojemność: tubka plastikowa do wyciskania. Zielone tło i multum różnych napisów mądrych. Pojemność: 150 ml.
      Wydajność: no niestety genialna. Nie używam go jednak na skalp, bo produkt ma w składzie alkohol, który mnie uczula. Tak więc stosuję go na partie włosów od ucha w dół. Do pokrycia powyższych rejonów  włosowych wystarczy naprawdę niewielka ilość preparatu równa połowie paznokcia. Gdybym dała więcej - bym miała przyklap gwarantowany.
  Działanie: słabe. Bardzo słabe. Produkt z Farmony - według obietnic producenta - ma nam kłaki odbudować i nabłyszczać. Jakoś niestety tego nie widzę. Końcówki jak były, tak nadal są suche oraz postrzępione i ani myślą się regenerować. Włosy w wyższych partiach są co prawda w lepszym stanie, ale to na pewno nie zasługa tego serum, tylko regularnego olejowania. Do układania fryzury powyższy produkt też się nie nadaje... Robi z włosów totalnego "ulizaska" i "przyklapka", czyli innymi słowy: bardzo obciąża moje kłaki. Jak dla mnie to produkt bubel. A tyle się naczytałam się w Internecie pochlebnych opinii na temat tego serum i jego cudownego działania odbudowującego końcówki kłaków...Jedyne co mi się w nim podoba to boski, leśny zapach. Ale dla samego zapachu nie będę wydawała 11 zł. Mogę równie dobrze iść do leśnych odmętów i nawąchać się np. ściółki leśnej. 
Ocena: 1/5

Znacie to serum?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. miałam kiedyś coś z linii Radical ale też nie barzo przypadł mi ten kosmetyk do gustu a na pewno nie pomógł

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie koleżanka mi mówiła, że jest całkiem fajny. Ale jakoś mnie on nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdyyy ! Chociaż powiem Ci,że ciekawi mnie jakbym wyglądała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. u Ciebie poznaje wiele nowości i kosmetyków, których w ogóle nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. to dobrze, że się nigdy na nie nie skusiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Traktujesz końcówki serum z alkoholem i się dziwisz, że ich nie regeneruje? :P
    Podejrzewam, że to serum bardziej im w regeneracji przeszkadza niż pomaga, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  7. tak , lepiej pójść do lasu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na razie miałam tylko jeden produkt tej firmy i był świetny. Aż dziwne, że ten był taki słaby

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. zawsze z ciekawości szukam Twoich komentarzy xD

      Usuń
  10. Nie znam, ale już wiem, że na pewno nie kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego specyfiku, ale na moje zniszczone od farbowania wlosy na pewno się przyda. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzę ten kosmetyk ze sklepowej półki, ale nigdy go nie miałam. Szkoda, że tak kiepsko się spisał ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrz, a ja wielu kosmetyków z serii Radical uzywałam i odpowiadały mi - to serum też, choc najbardziej ampułki przeciwko wypadaniu i mgiełka do włosów. po szamponie trochę się kołtuniły, ale odzywka zawsze ładnie rozplątywała. widać każde włosy maja swoje upodobania.
    gratuluje uzyskania pracy. :)
    ładne te pazurki z kreskami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie lubię tej seri.. na moje włosy kompletnie nie działa

      Usuń
  14. mialam ostatnio szampon tej marki, jakos szalu nie bylo wrecz miałam uczucie ze moje włosy po myciu sa sztywne i sztuczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Sprawa się świetnie na kręconych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zniszczonych końcówek nic już nie poskleja - to jest wykruszony i całkiem zniszczony włos, którego wewnętrznej białkowej struktury nie odbuduje odżywka nawilżająca...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru