GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 21 czerwca 2013

166. O przesyłce hen z daleka...

Witajcie!

Dziś pochwalę się Wam nowym nabytkiem biżuteryjnym, jaki otrzymałam w dalszym ciągu współpracy z pewną zacną firmą znaną jako sklep internetowy http://www.efoxcity.com/ .
Pisałam już o tym sklepie tu: Klik! i tu: Klik! a także tu: Klik!

Przesyłka szła do mnie ok. 3 tygodnie, ale już wreszcie jest i dziarsko się prezentuje na ręku mym.

Oto ów tajemniczy pakunek i jego zawartość:

 A tu na ręku:

z bliska

i nieco z daleka.

Prawda, że bransoletka wygląda gustownie i niezwykle elegancko?

Kathy Leonia

PS. Post automatyczny, odwiedzę Was jutro jak ochłonę nieco po pierwszym tygodniu roboty.
A na komentarze będę chyba odpowiadała cały weekend, takie mam zaległości...


13 komentarzy:

  1. ja też dostałam swoje kolczyki 2 dni temu ale nawet czasu nie mam żeby zrobić im zdjęcia i wstawić posta. Łdną bransoletkę wybrałaś :) pozdrawiam i zyczę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogłam się na nic zdecydować, ale te bransoletki są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest! Ja również jestem zadowolona ze swojej :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bransoletka :) Choć przyznaję, iż ja nie noszę takiej biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio dostałam od nich naszyjnik. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie, ładnie:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, tylko ja bym nie mogła wytrzymać tych 3 tygodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, podoba mi się w moim guście mały pracusiu :) mam u Ciebie małe zaległości wybacz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi sie! w me gusta trafiła :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru