GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 27 maja 2013

142. Kup sobie ciucha, czyli ponownie efoxcity.com

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was ze słowami kilkoma na temat pewnego sklepu internetowego z hen daleka. Miejscem tym jest strona: http://www.efoxcity.com/ .
Już wcześniej pisałam Wam o tym uroczym miejscu: Klik! jak i o drobiazgu, jaki otrzymałam w ramach współpracy z niniejszą witryną: Klik!

Tak więc, gdy otrzymałam kolejną propozycję od przemiłej Blair, aby ponownie zaprezentować sklep: http://www.efoxcity.com/ , nie wahałam się ani chwili dłużej i oczywiście zaraz to uczynię.

Chciałabym Wam zaprezentować przeurocze tanie ubrania , jakie możecie znaleźć w ofercie sklepu.
Oprócz przebogatej oferty dla pań, w skład której wchodzi sprzedaż hurtowa damskich ubrań, sklep ten da także coś dla panów!
Mężczyźni znajdą dla siebie cheap mens clothing, która występują w różnych kolorach i rozmiarach.
Istny raj dla kupujących!

A oto kilka propozycji stylizacyjnych, jakie oferuje sklep http://www.efoxcity.com/:


boskie porcięta i zwiewna, biała bluzka

żółta, ciesząca oko tunika

nowoczesny, męski look dżinsowy

dresowe wdzianko na luzie
Która stylizacja podoba się Wam najbardziej?

Kathy Leonia

PS. W ramach współpracy z niniejszym sklepem wybrałam sobie taki oto bajer: Klik!
 PS2. Mama ciasto zjadła, ale marudziła, że za słodkie i za rozciapane.
Ot życzliwość..
PS3. Na komentarze pod poprzednimi postami odpowiem w najbliższych dniach. 

58 komentarzy:

  1. ja to bym dresy przygarnęła :D
    bo moje już są tak powycierane że niedługo chyba się rozpłynął xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chyba ponownie o nich napiszę jak tylko przyjdą moje kolczyki. Polubiłam ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowoczesny, męski look dżinsowy wcale do mnie nie przemawia :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółta tunika prześliczna! A Ty jak w Rossku? ja na razie nie przekroczyłam progu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie oblałam się byłam rumieńcem :D Te ciuszki są naprawdę ładne, tylko kurcze jakoś nie mam zaufania do takich stron, tym bardziej do wysyłek gdzieś z Korei, Chin itd. Czytałam trochę nieciekawych opinii na temat takich sklepów (te tego konkretnego) i wolałabym nie ry(d)zykować...

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, jak proponują, i w zamian można wybrać coś świetnego, to czemu by nie :) Bransoletka,którą wybrałaś, jest śliczna! :D A co do tego ciasta dla mamy...mogłaś troszkę wysłać mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetne te ciuchy... Może się skuszę w przyszłym miesiącu, bo w tym budżet na razie wyczerpany :P

    Pozdrawiam,
    http://www.la-garderobe.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. "nowoczesny, męski look dżinsowy" - że jak? To wygląda gorzej niż można opisać słowami...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie kupuję ciuchów przez internet, zawsze muszę przymierzyć, a przynajmniej dotknąć materiału...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mają kilka fajnych rzeczy, może się na coś skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś mam obawy przed zamawianiem ubranek z tak daleka . Jednak, kto nie ryzykuje, ten nie ma :D śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja z żółtą tuniką najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten dresik mi się podoba :D sporo fajnych rzeczy widziałam na tej stronie, wszystkie blogerki zachęcają, chyba się w końcu skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojj to nic, że za słodkie ;) liczą się dobre chęci :D
    taka biała bluzeczka by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. druga stylizacja najbardziej mi sie podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę, nie pamiętam, ale chyba około 15zł także tanizna ;) te męskie jeansy są tragiczne :D :D

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza stylizacja dla mnie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie też dziś po raz kolejny efoxcity :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przekonałam się do kupowania butów przez internet, ale do ciuchów jeszcze nie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dopiero zauważyłam, że do mnie też napisali, ale waham się. Warto czy nie warto? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tunika zdecydowanie najlepsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze mówiąc, mi żadna stylizacja nie przypadła do gustu... ale to pewnie dlatego, że jestem fanką kraciastych koszul ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tunika śliczna! :))
    Gratuluję współpracy :*.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna współpraca, bransoletka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  25. pierwsza stylizacja najlepsza :D
    teraz mało kto z młodych ludzi pozostaje w Polsce.. ja sama planuje stąd wyjechać, właśnie ze względu na prace..

    OdpowiedzUsuń
  26. przejrzałam ofertę, jednak nie wszystko w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru