GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 6 lutego 2013

34. Paznokcie na Emo-Walentyki

Witajcie!

Dziś moja propozycja zdobień pazurowych na Walentynki.
Ale żeby nie było nudno, tj, tradycyjne czerwone serduszka i buziaczki są nudne, moje zdobienie będzie w innym klimacie, roboczo zatytułowanym "emo".

Oto efekt:

Zdjęcie można powiększyć przez "klik"

Jak wyżej.
Użyte specyfiki:

Z tyłu: EVELINE SCARLETT nr 43, z przodu: WIBO art line nr 13.
-Lakier główny: EVELINE SCARLETT nr 43, ok. 5 zł, Biedronka.

(lakier biały jak lakier biały. Nakładam go, gdy chcę robić jakieś zdobienia na nim. Ten niestety nie jest moim ulubionym. Długo schnie, pachnie mało przyjemnie.. Utrzymuje się ok. 4 dni bez top coatu.)
ocena: 3/5

- Emo-serduszka: WIBO art line nr 18, ok. 7 zł, Rossman.

(przyjemny lakier do wzorków. Fajny pędzelek, dobrze sunie po paznokciach, nie rozmazuje się, szybko schnie, mało śmierdzi. Naprawdę zacny!)
ocena: 5/5

I co sądzicie?

Kathy Leonia

100 komentarzy:

  1. fajne fajne:) ale ja bym dodała jeszcze coś do wzoru:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no słucham propozycji:D

      Usuń
    2. Czaszkę, krate, żyletke:D kokardke

      Usuń
    3. hahaha xd wiedziałam że mało emo-style:D specjalnie dla Ciebie zrobię coś z kokardką:D

      Usuń
    4. to ja juz z niecierpliwością czekam:)

      Usuń
    5. najpierw muszę poćwiczyć;D nigdy nie rysowałam kokardek na pazurach:D

      Usuń
  2. Ale pomysłowe :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sądzę iż fajnie to wygląda, ale ja sama nie mam wprawy w rysowaniu serduszek :D Wolę jednym lakierem pomalować i mieć spokój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi właśnie lakierem to nudno:D

      Usuń
    2. Mi zazwyczaj nie chce się bawić :D
      Przed chwilą twojego bloga nie było, coś Ty zrobiła?

      Usuń
    3. No normalnie. Weszłam a tu mi pisze ze usunęłaś bloga ;p

      Usuń
    4. kurczę dziwnie;/ myślałam że takie rzeczy tylko na onecie xd

      Usuń
    5. Jak widać i tu się zdarzają. Już się bałam ze znowu gdzieś zwiałaś :P

      Usuń
  4. A najśmieszniejsze jest to, że facet i tak tego nie zauważy^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jest bystry to zauważy xd

      Usuń
    2. Jak jest bystry to właśnie nie zauważy, bo będzie zainteresowany czym innym niż podziwianiem paznokci;p

      Usuń
    3. różnych facetów różne rzeczy kręcą;p

      Usuń
    4. Sugerujesz, że gej wyłapie kolor paznokci?:D xD

      Usuń
    5. hm nie mam ziomali gejowych:D

      Usuń
  5. Nie dla mnie... :D ale rączki masz sprawne, że takie serducho namalowałaś ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. męczyłam się trochę żeby wyszły prosto;p bo z początku to one do klocka a nie do serca były podobne;p

      Usuń
  6. Walentynki :(
    Nie mam tyle cierpliwości, żeby się tak z paznokciami bawić. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pazurki :) Robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie Ci to wyszło :) aż mam ochotę coś zrobić ze swoimi pazurami, tylko że nie mam tak sprawnej lewej ręki i boję się co za bazgroły mi wyjdą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę mieć specjalnie rękę opartą żeby te wzorki jako tako wyglądałY:) najlepiej mi idzie malowanie z wysuniętym jęzorem;p

      Usuń
    2. Czuję, że tak trzymany język jest kluczem do sukcesu! :D
      Tak, włosy mi się odgniotły od gumki niestety ;)

      Usuń
    3. haha muszę ten sposób opatentować:D

      Usuń
  9. Love your nails, so cute. :)
    Would you like to follow each other? Follow me if you want and I'll be happy to follow you back. :)
    http://jonnessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. emo nie jest słit;p;p emo jest mhroczne:D

      Usuń
    2. no to słitaśnie mhroczne wyszły Ci te pazurki ^^

      a post z szafa będzie, będzie, pamiętam :D Ale najpierw z leksza w niej posprzątam ^^

      Usuń
    3. kurcze nie mogę się doczekać no;p wypatruję każdej notki z nadzieją:D

      Usuń
  11. Ciekawy pomysł na zdobienie i z pewnością bardziej odpowiada mi taka wersja paznokci niż taka typowo słodka :p
    Może też spróbuję, ale do wykonania serduszek zastosuję stempelek, linerami nie potrafię malować :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stempelki są mało twórcze:D ja np nie umiem robić stempli xd próbowałam chyba z kilka razy i za każdym mi wychodzi kulfon a nie wzorek:D

      Usuń
    2. To fakt, ale nie mam tak wprawnej ręki do robienia wzorków na paznokciach :p dlatego wybieram stempel :D

      Usuń
  12. Fajne emo serca :D Ja dziś zrobiłam 4 paznokcie na biało, a 1 na różowo. Szaleństwo co? Haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah rulez Ty:D jakbyś ten różowy jeszcze miała pomalowany połowicznie to wtedy może i byłby szał:D

      Usuń
  13. Czerń z Wibo do zdobienie również mam i jest to fajny lakier, ciekawy mani;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze w nim jest to że pędzelek dobrze rysuje wzroki:D

      Usuń
  14. Chyba muszę się zaopatrzyć w ten lakier w Wibo.
    Ja mam całą kolekcję lakierów, a ostatnio bardzo rzadko maluje paznokcie, ale może dzięki Tobie to zmienię :)
    Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyglądają!
    Chociaz żadnego z ów lakierów nie używałam;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam malowac paznokcie, ale jak mam brac sie za robienie jakiegos wzorka to wychodzi okropnie ;/

    Serduszka są świetne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym mieć tak wprawną rękę by malować na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie kwestia wprawnej ręki tylko czasu poświęconego na ćwiczenia;p

      Usuń
  18. Ładne pazurki, ale ja tam wolę jednolity kolor na paznokciach, bez żadnych zdobień. Poza tym, nie umiałabym sama sobie namalować niczego na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Są śliczne, masz talent widzę do tego typu rzeczy! + obserwuję :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne serduszka, czemu od razu emo? :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pfffffffff, pokaż prawa rękę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hey, dear. Thanks for a lovely comment, following you now. :)
    http://jonnessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne :) Ja bym prawą jeszcze zrobiła, a co dopiero lewą :D

    OdpowiedzUsuń
  24. hahah kto by takiej miny nie miał ^ ^

    A pazurki wyszły Ci ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny pomysł na zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietne! Nawet nie pomyślałam o sercach na pazurkach na Walantynki :D Zainspirowałaś mnie ;) Jak znajdę czas to też popracuję nad serduszkami na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. też mam ten czarny lakier z wibo ale jest strasznie rzadki....

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru