GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 9 stycznia 2013

7. Zrób sobie: nowy lakier do paznokci!

Witajcie!

Dziś obiecany post o tym, jak zrobić sobie nowy lakier do paznokci.

Słowem wyjaśnienia: nie będę kręcić oczywiście nowych, lakierowych specyfików.
 Dla mnie nowy lakier do paznokci tożsamy jest z nowym kolorem mazidła do paznokci.

A oto krótka historia temu, jak moje zabawy w produkcję nowych kolorów lakierów się zaczęły.
Jakieś pół roku temu, w przypływie nudy patrząc na moje zbiory lakierowe stwierdziłam, że pobawię się w "eksperament".
 Wzięłam dwa przypadkowe lakiery, których dawno już nie używałam (jeden jaśniejszy a drugi ciemniejszy), zmieszałam je na spodku ze sobą i w efekcie uzyskałam całkiem nowe mazidło, nie będące nawet kolorem przejściowym któregoś z lakierów bazowych.
Efekt był na tyle zadowalający, że nadal praktykuję taką zabawę.

Poniżej pierwszy udokumentowany "eksperament".

Kolory podstawowe (ciemna czerwień i biel):

lakier TCW, nr 23

lakier EVELINE Scarlett




Moment "tworzenia":



Zanim pokarzę rezultat, najpierw dla porównania najpierw kolor oryginalny (lakier TCW, nr 23):




A to uzyskany efekt nowego koloru, po zmieszaniu:





Piękny, śliwkowy kolor powstał:

Kathy Leonia


8 komentarzy:

  1. Musisz troszeczkę popracować nad precyzją malowania ciemnymi kolorami (to samo przy wzorkach), ale ekperyment nalezy do udanych. Ja kiedyś mieszkałam, ale stare lakiery z odrobinką zmywacza, dla rozcieńczenia.

    Ale nie o tym chciałam. Wypróbuj koniecznie szampon dziegciowy "pix shampoo" (jeśli jeszcze go nie znasz) kupiłam go w aptece na ŁZS kosztuje ok 6-7 zł. Jest to leczniczy szampon do zadań specjalnych, więc nie oceniaj go pod wzgledem zapachu (bo strasznie śmierdzi!)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorki to wiem że mi krzywo wychodzą, bo nie jestem maniciurzystką 10-stopnia ;)
    a rozmazany kolor tych ciemniejszych lakierów jest dlatego, że nie panuję jeszcze nad aparatem xd
    a działa ten szampon?? nie podrażnia u Ciebie skóry głowy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł. :)
    Jeżeli będę potrzebowała jakiegoś koloru lakieru zawsze można wymieszać dwa inne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł! Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru