GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 25 listopada 2014

546. Recenzja: Schwarzkopf Schauma "Krem i Olejek", odżywka w spray regeneracyjna do włosów łamliwych i rozdwajających się

 Witajcie!

Przyszła pora na bardzo zaległą recenzję odnośnie pewnego psikacza ze Schwarzkopfa.

Będę mówić o odżywce w spray regeneracyjnej do włosów łamliwych i rozdwajających z Schaumy z serii: "Krem i Olejek".

 Słowo od producenta: "Odżywka głęboko pielęgnuje łamliwe i rozdwajające się włosy i zapobiega ich łamaniu się. Intensywnie pielęgnująca formuła z cennym olejkiem arganowym i o zapachu kwiatu wanilii wzmacnia włosy od wewnątrz. Rezultat to zdrowo wyglądające i pełne blasku włosy. Odżywka natychmiast ułatwia rozczesywanie włosów po myciu szamponem. Nowa formuła z intensywnie pielęgnującymi proteinami oddaje włosom proteiny, które zostały utracone.

Sposób użycia:

Spryskać umyte włosy, nie spłukiwać."

Specyfik w butli:


 Na dłoni:




Cena i dostępność: mazidło zakupiłam w Tesco za ok. 10 zł.
   Zapach: słodki, trochę jak cukierki toffi.
 Konsystencja: trochę kleiste "coś" do psikania łepetyny.
     Opakowanie i pojemność: pojemność: 200 ml.
     Wydajność: bardzo dobra; produkt miałam ponad rok.
      Działanie: średnie i to bardzo. Mazidła używałam - zgodnie z zaleceniami producenta - zawsze po myciu głowy, nakładając je na wilgotne jeszcze kłaki tzw. metodą od ucha w dół. Jak się więc sprawdził? Nijak... Specyfik miał bowiem zrobić naszym włosom dobrze, ale niestety nie wywiązał się z pokładanych w nich nadziei. Produkt mi bowiem włosisków ani nie odżywił, ani nie wzmocnił, ani nie nabłyszczył. Jedynie co czynił to pomagał nieco przy czesaniu, wygładzając delikatnie kołtuny, jakie stanęły grzebieniowi na drodze. Może i był wydajny, łatwo dostępny, stosunkowo tani i ładnie pachnący... Jednakowoż nie potrzebuję czegoś takiego ot dla samej idei psikania włosów... Wiem, że ponownie go nie zakupię, gdyż jest jeszcze wiele tego typu produktów na rynku polskim dostępnych, które wręcz proszą się o leonowe przetestowanie. Może wśród nich znajdę odżywkę w spray Tę Jedyną Na Świecie?
Ocena: 3/5 

Miałyście?

Kathy i Leon

22 komentarze:

  1. Ja używałam z Marion ale już jej nigdzie nie widze :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam i raczej mieć nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam, ale szalu nie robila:/ sklejala mi wlosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego akurat nie miałam, ale Gliss Kur jest już w tych sprawach całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio w Rossmannie patrzyłam na ten produkt ale nie przekonał mnie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam w ogóle takich produktów, dla mnie to dodatkowe obciążenie włosów, którego w ogóle nie potrzebuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jej nie spisuję na starty ponieważ jestem zdania, że na każdą z nas dany produkt działa inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam z serii repair, nic u mnie nie zdziałała po za tym, że lżej było włosy rozczesywać i kolejnym jej plusem to zapach. :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam, ale nie byłam zadowolona. Wolę inne odżywki z serii.

    OdpowiedzUsuń
  10. ee nie miałam, ale może i dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam z tej serii odżywkę i nawet w porządku była ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam i nie żałuje, bo skoro nie robi włosom dobrze... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mialambo raczej nie uzywam takich rzeczy do wlosow...zreszta na razie nie narzekam na moje wlosy bo po scieciu wzmocnily sie i tylko mam czasem problem zeby ulozyly sie tak jakbym chciala, a nie zawsze tak chca..
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ta firma wywołuje u mnie łupież ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka dni temu kupilam, gdyz zapomnialam swojego produktu podczas wyjazdu; i niestety cena to nie wszytsko; moje wlosy puszyly sie po niej bardziej niz zwykle ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem na etapie szukania odpowiedniej odżywki w psikaczu, i nie wiem czemu nazywa sie to odżywką... ja szczerze powiedziawszy cudów nie oczekuję wszak to do olejów i odżywek ze spłukiwaniem to do nich mam większe oczekiwania. Taka odżywka w sprayu ma mi pomóc łatwo włosy rozczesać, wsio. No fajnie jak coś dodatkowo zrobi ale od blasku i błysku są oleje i odżywki, dla tego polecam profesjonalne:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam tego produktu. U mnie sprawdził się GlissKur w sprayu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, ze przynajmniej rozczesywac pomagal ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne rozwiązanie - odżywka w spray, jednak szkoda, że nie do końca się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam nigdy z nim do czynienia i raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam nigdy tego kosmetyku ze Schwarzkopf. Ale mogę polecić Gliss Kur Ultimate Repair odżywka w sprayu. <3 Jak dla mnie cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie używałam i raczej nie będę uzywać

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru