GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 1 listopada 2014

522. Recenzja: Isana Med szampon przeciwłupieżowy

Witajcie!

Dziś przybywam do Was ze słowami kilkoma na temat pewnego mazidła na łupież/łuskę.

Będę mówić o szamponie przeciwłupieżowym z Isany z serii Med.

Słowo od producenta: "Aktywny szampon z pantenolem dla delikatnego i dokładnego mycia, szczególnie skuteczny dzięki podwójnie działającemu kompleksowi. Usuwa łupież i zapobiega powstawaniu nowego. Zawiera pszenne proteiny i ekstrakt z 7 ziół. Nie zawiera barwników, nie zawiera mydła i jest niealkaliczny. Skomponowany specjalnie dla potrzeb wrażliwej skóry. PH 5,5."

Bohater w butli:


Od producenta:

dla zainteresowanych skład produkty w nowej butelce wypuszczonego: Klik!

Na ręku:




Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt zakupiłam w Rossmanie dokładnie pół roku temu; kosztował ok. 5 zł.

   Zapach: dziwny, acz świeży i nienachalny, rzekłabym, że po prostu - "ciepły". Ach te moje skojarzenia!
 Konsystencja: biała maź, lejąca się do szorowania łepetyny i zabijania łupieżu.
    Opakowanie i pojemność: skromna biała butelka z niebieskimi napisami; pojemność: 250 ml.

     Wydajność: genialna. Produkt mam od pół roku, dodaję do każdego mycia łepetyny szamponem głównym: Klik!  (objętość mniej więcej łyżeczki do herbaty) i jeszcze go trochę zostało na dnie.
      Działanie: bardzo fajne. Produkt zacnie wnika w skórę głowy podczas mycia, jednocześnie pielęgnując i nawilżając mi skalp. W efekcie czego łepetyna jest szczęśliwa, łupież poskromiony, a łuska nie przyrasta. Z początku miałam obawy co do tego, czy mnie czasem nie podrażni - w końcu dałam za niego tylko plebejskie 5 zł a nie burżujskie 50 - ale nic takie się nie stało. Tak więc od momentu, w którym odkryłam wyrób Isany Med, nie wyobrażam sobie już mycia głowy bez tego typu specyfiku. Oprócz skuteczności i wydajności, jest tani i łatwo dostępny. Czego chcieć więcej? Jeśli zatem borykacie się z problemem łupieżowym, tudzież ŁZS, nie czekajcie! Szampon przeciwłupieżowy to bowiem stały punkt  włosowej pielęgnacji osób z problematycznym skalpem - bez niego powstałaby łuska grubości skóry słoniowej... Niestety ŁZS-owcy już tak mają - jak nie stosujesz specyfików antyłupieżastych, to problem się nasila i powraca... Dlatego też, coby nie zgłupieć i nie zwariować z drapaniem skalpu - lepiej zapobiegać niż leczyć.
   Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy i Leon 

24 komentarze:

  1. Nie mam problemu z łupieżem więc na chwilę obecną nie jest mi potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Isana i taka pozytywna opinia hmmm chyba się wybiorę i poszukam. Bo musze to na swojej głowie sprawdzić! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyda sie mojej koleżance, już ślę jej tę notkę, bardzo sie jej przyda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic się nie zmieniło. Jak zawsze coś dla mnie^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej pory - odpukać - nie miałam problemów z łupieżem :)
    Ale jakbym kiedykolwiek miała to będę wiedziała, że ten się sprawdza :)
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje kolejną fankę :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam problemu z łupieżem, więc nie kupię, ale jestem mega pozytywnie zaskoczona, że najtańszy produkt z Isany, z Rossmanna i taka wysoka ocena :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam różne produkty z tej firmy ale nigdy nie trafiłam na ten szampon przeciwłupieżowy !
    Jak zawita do mnie łupież, chociaż mam nadzieje, że nie prędko to na pewno sięgnę po ten szampon i chętnie go wypróbuje ! Pozdrawiam, http://ciasteczkowa-w-kuchni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie nie ma problemów z łupieżem, ale w razie czego będę wiedzieć, że jest taki produkt. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wiedzieć w razie potrzeby po co sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawie wyobraziłam sobie ten zapach ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również nie mam problemów z łupieżem, ale będę miała to na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak łeb zacznie mi się sypać to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam eksperymentuje z szamponami przeciw łupieżowymi i tylko wtedy używa Nizoral. Może i fajny produkt, ale nigdy nie wiadomo ja zareaguje u innej osoby- więc wole używać swojego pewniaka jak pojawi się taki problem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wypadają już w swojej normalnej umiarkowanej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio przekonuję się do kosmetyków Isana :) Z chęcią wypróbuję szampon. Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, ze u Ciebie tak super sie sprawdza :) Chetnie bym wyprobowala, ale pewnie CB w skladzie, wiec uczulenie gwarantowane ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Na szczęście nie mam problemów z łupieżem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze mam problem z łupieżem jak tylko zmienię szampon na inny, na szczęście od kilku miesięcy jestem wierna jednemu szamponowi, więc łupież już mnie nie dotyczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja od niedawna dopiero odkrywam Issanę, ale już kilka kosmetyków mi się spodobało i jestem ciekawa kolejnych. Na pewno wypróbuję ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru