GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 5 stycznia 2014

299. Włosowa aktualizacja - styczeń 2014.

Witajcie!

Dziś pora na co miesięczną aktualizację kłaków.

Co u nich słychać?
W sumie nic nowego.

Tak samo się puszą, wypadają w podobnej ilości - jakieś 20/30 dziennie, i tak samo się przetłuszczają.
Jedyne co się zmienia, to ich długość.
Chyba jeszcze nigdy tak długich kłaków nie miałam!
Nawet podczas Komunii...

Ale do rzeczy.
Tak kłaki wyglądały miesiąc temu:



Tak się prezentują teraz:


Dane poglądowe:

Długość: ok. 60 cm.
Skręt: rusko-chiński z przemytu fryzjerskiego
 Kolor: blondo-ciemno-łaciaty.
 Stan: walczę z ŁZS...
Grubość: ok. 7 cm
  Częstotliwość mycia: co 2/3 dni myję
 Olejowanie: co drugie mycie


Produkty używane w styczniu... te same co w listopadzie i grudniu: Klik!

A co u Was na skalpie słychać?

Kathy Leonia


17 komentarzy:

  1. kurcze, czy tylko ja miałam krótkie włosy na komunie? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na komunie miałam długaśne, teraz nie mogę dojść do tego efektu, ale obcięłam, zmieniłam kolor i nie torturuje ich niech rosną:)

      Usuń
  2. rusko chińska fala? Serio? xD
    Własnie fala Ci się coraz fajniej układa :) Fajnie by bylo jakbyś zrobiła zdjęcie w dziennym świetle, tak to co natężenie żarówki to kolory w cały świat ;) naprawdę coraz fajniej się układają!
    Popatrz, zaraz 300 post :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, jak ja bym chciała mieć takie długaśne włosy. Uwielbiam długie włosy, są takie kobiece:)
    Ładna fala. ona taka naturalna czy od spięcia Ci się taka robi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy :D czasem od spięcia się robi, czasem sama z siebie;p

      Usuń
  4. Aż muszę swoje zmierzyć i sprawdzić ile mają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja muszę myć codziennie! to dopiero męka :P

    OdpowiedzUsuń
  6. niedługo będziesz miała włosy dłuższe od bluzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor zdecydowanie nie jest łaciaty, super długość

    OdpowiedzUsuń
  8. oh u mnie nic nie widac nic nie slychac jedno co to wypadaja dalej :(

    Kochana czy moglabym miec prosbe do Ciebie... tak mi troszke glupio... ale prosilabym Cie zeby poklikala mi w banery ktore sa na moim blogu :) firmy sprawdzaja ile tych klikniec jest a nie chcialabym stracic wspolprac:) ja juz postanowilam sie odwdzieczyc i klikam w Twoje :) z gory strasznie dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha rozwalił mnie skręt rusko-chiński z przemytu fryzjerskiego :D
    Mi by już twoja długość wystarczyła, a nie dość, że moje kudełki nie chcą rosnąć to jeszcze muszę ściąć końcówki :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomału, ale cały czas do przodu-yyy własciwie w Twoim przypadku do tyłu :)
    No u mnie w Nowym Roku nowe postanowienia-zapuszczam.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru