GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 11 stycznia 2014

305. Zdrowe zbiory: lakiery do paznokci

Witajcie!

Dziś będzie dawno, ale to bardzo dawno pominięty w archiwum post, z serii moich zasobów kosmetycznych.
Myślę, że mogę uznać ową kolekcję za zdrowy zbiór.
 O czym będę mówiła?

O lakierach do paznokci!

Moja kolekcja mieszka sobie tak:



Lakiery z podziałem na marki:
Essence, seria: "Miami Rolles Girl, nr 2

TCW,nr  81

Maybelline, seria: "Colorama" nr: 80

Wibo: Art Liner nr 8, Cracking Coat nr 1,  "Ekspres Growth" nr  444 i 413, Art Liner nr 13

Evelin, seria: "Scarlett", nr: 550, 00, 371

Golden Rose, seria: "With protein",  nr: 235, 323, ?, 325, 328, 329, 348, 351

Jak widzicie moja kolekcja nie jest duża (li 19), myślę że taka w sam raz.
Najwięcej mam lakierów GR, które są dla mnie najlepszą drogeryjną marką mazideł do paznokci.
Piękne kolory, mega trwałe.
Cudo!

A Wasza kolekcja lakierowa ile sobie liczy sztuk?

Kathy Leonia

20 komentarzy:

  1. No i bardzo dobrze, przynajmniej jest szansa, że je wykorzystasz.
    Ja muszę swoje przeliczyć, ale to pewnie podczas przeprowadzki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie liczyłam mojego zbioru, jest ciut liczniejszy i też mam wiele pozycji z GR:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam coś koło 20 lakierów :p Fajny zestawik lakierów GR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolekcja jak najbardziej zdrowa, ja mam tyle samych czerwieni i różów.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jest około 30.. ale każdy z innej bajki i każdy inny kolor. Jest pare których chciałabym się pozbyć, bo po prostu leżą i są nie trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie odrobinę więcej, 25 :P

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja GR jakoś nie lubię :p mam pewnie podobną liczbę lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię GR. Może są trwałe i mają śliczne kolory ale po trzech użyciach lakier jest do wrzucenia bo zasycha!:(

    A co do tego co u mnie napisałaś to powiem że to co ta laska pisała to całkowita żenada. Odpowiedziałam Ci u Siebie;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja kolekcja lakierowa jest zdecydowanie zbyt duża i nie będę nic mówić na ten temat, bo aż wstyd się przyznać - dużo mi się marnuje przez to, że mam ich za dużo :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Widze dużo Goldenów :P Pierwszt kolor mega mi sie podoba ale nie wiem jkaby wygladał na paznokciach ;)
    Btw - nienawidze malowac paznokci, nawet tego uczucia. Wg nic :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się nazbierało już zbyt wiele lakierów. Wolę mieć ich mniej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę ich masz jakby nie było :D
    Ja mam też sporo, ale teraz rzadko maluję pazury, bo do pracy to nie bardzo ;-/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ano widzisz ;c Starałam się przytyć,a tu po świętach staje na wagę i 2 kg mniej ;x

    OdpowiedzUsuń
  14. W mojej kolekcji najwięcej jest lakierów w różnych odcieniach czerwieni ;)
    A podobają mi się kolorki tych GR :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja njie wiem ile mam ale raczej mniej niz Ty bo ostatnio mniej je maluje...tak jakos wyszlo :)
    fajne kolory lakierow na ostatnim zdjeciu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zbiorek jest niezły :) ja ostatnio używam tylko odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne kolory:-) ja ma ok 70 lakierów do paznokci:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tyle lakierów (46) ale kuszą te z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam 125 lakierów i nie wiem kiedy je zużyje.. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru