GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 1 stycznia 2014

295. Na Nowy Rok!

Witajcie!

Oto nastał już rok 2014 i najwyższa pora, aby jakoś godnie rozpocząć ów czas.

Może zacznę tradycyjnie, czyli od życzeń.

Życzę Wam (i sobie), moi drodzy Czytelnicy i Czytelniczki bloga tego, aby rok, który właśnie nadszedł był zdecydowanie lepszy od poprzedniego.

Aby wszystko co złe i nieprzyjemne omijało nas.
Aby te 365 dni były pełne szczęścia i pomyślności.
Aby spełniły się nasze marzenia, plany życiowe, a wszelakie decyzje - czy to osobiste czy zawodowe - były podejmowane odpowiednio i rozważne.

Kathy i Leon

PS. Jak impreza sylwestrowa?
Udana?
Kto się uchlał?
Bo ja od godziny 21 do 6 rano pełniłam funkcję tzw. przodownika parkietu, co obecnie przekłada się na ból stópek i główki.
Ale było warto!
Ktoś musiał tańczył, by siedzieć na dupie mógł ktoś.

PS2. Chlip, chlip, od jutra do roboty, koniec urlopu...

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia i życzę tego samego.
    Ja się nie uchlałam, spokojnie spędzałam ten wieczór w domu :p A Ty jak balowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje i wzajemnie :D
    Ja Sylwka spędziła rodzinnie w domu na trzeźwo ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :*
    Ja spędziłam wczorajszy wieczór w domku z Ukochanym, pysznym ciastem mojego autorstwa i równie pyszną kolacją Jego autorstwa :D I nie żałuję :) Jakoś nie byłam w nastroju do szalonej imprezy, ale na szczęście mamy karnawał, więc na pewno coś się znajdzie, żeby potańczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcesz w końcu siostrę poznać? :D
    Daleko do siebie mamy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja Tobie życzę wszystkiego naj w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwości w nowym roku Katjusza! :) :**

    A Sylwester u mnie bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego jak najlepszego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru