GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 4 stycznia 2014

298. Rocznica bloga!

Witajcie!

Z racji na to, że rano nafaszerowałam się srogo napojami na wirusy, przez co nie mogę usiedzieć w miejscu, stwierdziłam, że stworzę posta.
A jak.
I to nie będzie o dziwo chorobowe narzekanie, ale coś o wiele konstruktywniejszego.

Dziś bowiem mianowicie (a dokładniej wczoraj), minął rok od założenia tejże strony internetowej.
To już 365 dni tworzę kosmetyczne dywagacje pod nickiem Kathy Leonia.
 
Nie ukrywam, że z początku nie było łatwo przestawić się na zgoła inną tematykę blogową, niż ta, którą znałam wcześniej.

Jako Karia18 o kosmetykach wiedziałam tyle, co każda baba wiedzieć powinna - że są powszechnie dostępne, że się je używa, że bez nich byłoby smutno.
Kupowałam mnóstwo kolorówki i pielęgnacji, łapiąc się na promocje i na obniżki cenowe, przez co szafki pękały w nadmiarze kosmetycznym.
Oczywista połowa z tych kosmetyków szybko się przeterminowała, bo ich przecież nie byłam w stanie zużyć.
Mimo takich zasobów drogeryjnych, stan mojej cery i włosów pozostawiał wiele do życzenia, ale sądziłam że to wszystko kwestia genetyki.
I żyłam sobie radośnie w przekonaniu, że tak ma być.

Jako Kathy Leonia natomiast, którą stałam się przez ŁZS, jestem świadomą konsumentką drogeryjną. Zaczęłam się dbać o włosy i cerę, zarówno od wewnątrz, jak i od zewnątrz.
Umiem dostosować pielęgnację kosmetyczną do moich potrzeb, przez co poprawiła mi się cera, i włosy. Oprócz tego nauczyłam się minimalizmu kosmetycznego.
Kupuję tylko to co potrzebne, nie gromadzę i nie chomikuję na zapas. I wiecie, jak dobrze się z tym czuję?

Po powyższych refleksjach, pora na małe podsumowanie.

Napisałam w sumie 298 postów, mam 178 cudownych obserwatorów, strona została wyświetlona ponad 60 713, skomentowaliście mnie 10 803 razy, nawiązałam 7 wspaniałych współprac, zorganizowałam aż 1 konkurs.

Oprócz tego otrzymałam mnóstwo wsparcia z Waszej strony.
Te ciepłe słowa, wyrazy zachęty, pocieszenia...
Tego się nie da opisać słowami, to trzeba po prostu samemu poczuć.

Co mogę rzec, chyba tylko dziękuję!
Za to, że byliście ze mną przez ten rok ubiegły.

I - mam nadzieję - że dalej będziecie ze mną.
Howgh.

Kathy Leonia

19 komentarzy:

  1. 100 lat w blogowym światku Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żanetko Ty ze mną prawie od samego początku żeś:)):*

      Usuń
  2. Najlepszego i następnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dziękuję za to, że uczysz nas tego minimalizmu i przekazujesz całą zdobytą wiedzę oraz doświadczenie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. odkąd prowadzę bloga mam mniej kosmetyków i nie jestem już tak podatna na reklamy i promocje. kupuję bardziej świadomie. wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga, niech rozkwita!. wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wynik kochana, ja się tam nigdzie nie wybieram ;p;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero teraz wpadłam na Twojego bloga za to bardzo przypadł mi do gustu :) Taaak. Swiadoma pielęgnacja to niesamowita sprawa i naprawdę odmienia całe ciało można powiedzieć a czasami też nasz codzienny stosunek względem różnych spraw ;)
    Choć mi nawyk chomikowania troszkę został to bardzo chce to zniwelować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego Leonku:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje i powodzenia !! ;>
    U nie jeszcze trochę i 2 lata będzie .

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.tapeta-kieliszki-tort-urodzinowy-wieczki.na-pulpit.com/zdjecia/kieliszki-tort-urodzinowy-wieczki.jpeg Sto lat Sto lat:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I my dziękujemy, że dla nas piszesz :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypisuj dla nas codziennie posta:) życzę kolejnego roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, zaszalałaś przez ten rok :D Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje gratulacje:)oby blogowanie dalej przynosiło Ci taką satysfakcję jak teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje i pisz dalej. :) bardzo lubię tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru