GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 9 stycznia 2014

303. O przyjacielach z dawnych lat...

Witajcie!

Ile to już razy zastanawiałam się, co się dzieje z moimi znajomymi z podstawówkowych, czy gimnazjalnych czasów…
Co robią, jakie są ich plany dotyczące przyszłości?
Jaką drogę sobie wybrali, co studiowali, gdzie pracują?

W sumie aż tak wiele lat nie minęło, odkąd widzieliśmy się po raz ostatni.
Wspólne żarty małoletnich wtedy dzieci, obiecanki o rychłych spotkaniach…
Wymieniane obietnice i sekrety wśród dramatycznego płaczu jakby aktorskiego…

Tylko od tamtej pory wiele się zmieniło…

O towarzyszach z lat młodzieńczych zapomniało się po paru miesiącach, czasem tygodniach.
Adresy i telefony, pogniecione, zaginęły w tłumie innych, niepotrzebnych papierów.

Z piegowatych i pucołowatych dzieci wyrosły farbowane kobiety i umięśnieni mężczyźni.
Zajęci własnymi sprawami, niektórzy już rodzinami, nie mają czasu by rozmyślać o tym, co było „kiedyś”….

Czemu zebrało mi się na poruszenie tego tematu?

Przypadkiem w tramwaju spotkałam kilka osób z mojej dawnej klasy 6 c.
Powitanie wypadło bardzo sztucznie; stwierdzenia typu ” Jak ty wyrosłaś” były mówione raczej z czystej uprzejmości a nie z dawnego sentymentalizmu.

Po szybkiej wymianie paru zdań, znowu wszyscy rozeszliśmy się w swoje strony…
Kiedy się znowu zobaczymy?
Nie wiadomo…

A Wy macie kontakt z dawnymi znajomymi?

Kathy Leonia

14 komentarzy:

  1. mam kontakt z najbliższymi przyjaciółkami z podstawówki, gimnazjum i liceum. na studiach nie poznałam fajnych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kontakt z jedną kumpelą z gimnazjum, ale nie jest on też tak mocny jak to było za czasów chodzenia do jednej szkoły ;)

    A jak to makijaż z zielenią Pani sobie życzy?? ;D mam zielono-fioletowy, zielono-złoty i zielono-żółty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo niestety. Nic nie trwa wiecznie jak to mówią.
    No jakoś mnie nie ciągnie do zakupów w sieci, niby wiem co i jak, ale sama nic nie zamówiłam jeszcze :p

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja ciągle z jedną osobą, którą już od zerówki znam (w sumie może nawet wcześniej) utrzymuję w miarę dobry kontakt. Reszta zniknęła pochłonięta przez przeszłość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja póki co mam to szczęście.. że od przedszkola do 6 podstawówki chodziłam do szkół w mojej wsi.. i wciąż regularnie widuję osoby z mojej klasy. W sumie gimnazjum także spędziliśmy razem, dopiero szkoła średnia była rozłąką, ale jestem teraz w klasie licealnej z 6 osobami z którymi chodziłam do klasy od podstawówki aż do teraz :) więc ten kontakt jest bardzo dobry. Obawiam się, że po liceum nie będę miała takich znajomych jak Ci co są ze mną od najmłodszych lat..

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh te znajomości szkolne. Ja mam kilku co nawet cześć nie powiedzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tylko kontakt z przyjaciółkami z liceum, tak to nie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Też byłam w "C" :D
    Kontakt mam z kilkoma osobami, z większością jestem po prostu na "cześć", ale zdarzają się też tacy, którzy udają, że się nie znamy...

    OdpowiedzUsuń
  9. także często zastanawiam się co się dzieje z dawnymi kolegami z ławki. Niestety z większością nie mam juz kontaktów.

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie tak wyglądają spotkania po latach :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Cały czas przyjaźnię się z przyjaciółką z gimnazjum i nikogo więcej nie potrzebowałam i nie potrzebuję z czasów zamierzchłych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. raczej nie mam kontaktu z ludźmi ze szkół, czasem po prostu na siebie wpadniemy gdy odwiedzam rodzinne strony, ale zazwyczaj jest to "cześć, cześć, co tam u ciebie" i tyle...

    OdpowiedzUsuń
  13. ja z niektórymi mam ale z większością raczej słaby ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z jedna osoba z podstawówki i dwiema z LO, przy czym ta jedna to ta sama...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru