GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 10 stycznia 2014

304. I znowu sajgon...

Witajcie!

Martwy sezon w robociźnie niestety dobiegł końca...
Koniec z byczeniem się i relaksem przy kawie.
Powoli szykujemy się na tzw. sajgon zapisowy, spowodowany zbliżającym się drugim semestrem nauki.

 Z racji bowiem na niezbyt udane wyniki w ubiegłym roku, szefowa liczy, że teraz szkoła nasza będzie pękać w szwach i multum osób się nam zwali na zapisy.
Fajnie byłoby...

Jak na razie zwalają się różne dziwne typki z pretensjami typu że za drogo, że szkoła brzydka, że my nic nie wiemy, że to że tamto.
I weź człowieku bądź spokojny i jeszcze uśmiechaj się miło...

Dostałyśmy również milion rzeczy wytycznych do zrobienia i ogarnięcia.
Reklamacje, zwroty, kredyty, zaświadczenia...

Nie mogę zapomnieć o wspaniałej akcji marketingowej, polegającej na raportowaniu dziennego przychodu ludzi i wykonanych połączeń telefonicznych do nieszczęsnych danych z bazy głównej.

Powiem Wam, że powoli mam dość tego wszystkiego i  szczerze powiedziawszy, nie wiem ile jeszcze w tym wszystkim wytrzymam...
A na pewno nie 3 lata, jakie mam na umowie...
Za takie wynagrodzenie marne, za skończone studia magisterskie, za elokwencję i inteligencję, jestem obecnie na etapie robaka w wielkiej korporacji, gdzie liczy się tylko kopanie dołków pod drugimi i przymilanie się do szefa.

Ech, musiałam się Wam wyżalić, bo mi tak ciężko na duszy.

Kathy i Leon

11 komentarzy:

  1. leży i kwiczy:) Nawet urząd pracy nie odwiedzony:) rozleniwiłam się przez święta

    OdpowiedzUsuń
  2. w jakiej szkole Ty pracujesz??

    OdpowiedzUsuń
  3. co Ci będę pisać, polska rzeczywistość nie jest kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, spokojnie. Niestety takie to wszystko urocze i politycy z umiejętnością i wiedzą która tak nparawdę nie powinna przekraczać w najlepszej mierze - średniej osiągają takie pozycje i tyle kasy a ty tu człowieku się mecz jeszcze i rob na te... No, nie skończe. Bo bedzie brzydko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że Ci źle. Po co tyle lat nauki, jak się z niej teraz nie korzysta.. :)
    Mam nadzieję, że uda mi się uzbierać choćby taką sumkę jak masz wypłatę, bo o 1300 too na chwilę obecną mogę pomarzyć.. dobrze, że za marzenia nie karają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wytrwałości! bo nie masz ciekawie, z tego co piszesz. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To może, w końcu czas by zmienić pracę i poszukać tej w której będziesz się czuła dobrze.. (chociaż w tym kraju to niemożliwe) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooj w tym kraju ciężko znaleźć satysfakcjonującą pracę ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myslę, ze wszędzie jest podobnie, może najwyżej się trafić lepsze grono współpracowników.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam, że miałam kilka produktów Mariza i byłam raczej zadowolona. Wytrwałości w pracy, może uda Ci się znaleźć lepszą :(

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru