GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 14 stycznia 2014

308. Pa-da-ka...

Witajcie!

Padam...

Na nogi.
Na ręcę.
Na dupę.
Na głowę.

Na mózg.
Na oko.
Na szyję.
Na zęby.

Wielce Upierdliwie Dostojni Klienci wyprali mi wszystkie komórki myślowe.
Czuję się jak papka błota.
Jakie to cudowne.

Kathy i Leon

11 komentarzy:

  1. Ja mam tak samo.. z dnia na dzień już kolejną kartkówkę zadali. Historia, wos, matma.. i jeszcze angielski. Padam padam padam, a do tego z polskiego męczą z pracą maturalną :C

    OdpowiedzUsuń
  2. może relaksująca kąpiel? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się tak czuję, a to dlatego, że jutro mam koło na które nie mogę się nauczyć :p ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak sie czuje po weekendzie w pracy.. jak ja to nazywam: "czuje sie jak zużyty pampers" :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie potrafią dać w kość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem coś o tym.. :D Ale niestety.. Bywa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie tak super!
    Jak stan upojenia alkoholowego!
    Albo matematyka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pa-da-ka...

    Padam...
    Na nogi.
    Na ręcę.
    Na dupę.
    Na głowę.

    Na mózg.
    Na oko.
    Na szyję.
    Na zęby.


    Świetna twórczość :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale CIę rozumiem, ostatnio codziennie padam na py.sk

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuję się ostatnio IDENTYCZNIE -.-

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru