.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

drugi blog: http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od jakiegoś czasu mam pewien denerwujący problem z aktualizacją nowych wpisów na liście czytelniczej, natomiast - bez obaw - nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

Pragnę dodać ponadto, że z racji na zmianę szablonu, niektóre posty - zwłaszcza recenzje - pozostały jeszcze w tle kodu i koloru HTML ze starego szablonu.
Pracuję nad ujednoliceniem całości.
TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

wtorek, 31 grudnia 2013

294. Współpraca i przesyłka od sammydress.com

Witajcie!

Jakiś czas temu odezwała się do mnie przemiła Suellen ze sklepu http://www.sammydress.com/ i zaproponowała współpracę.
Zgodziłam bez bez chwili wahania, gdyż wiele dobrego słyszałam o tejże firmie i czytałam o niej sporo pozytywnych opinii - zarówno o produktach, jak i o samych kwestiach formalno-dostawczych.

Co mogę rzec o tymże sklepie?
Przede wszystkim jest to istny raj zakupowy dla każdego.
Kobiety znajdą tu przepiękne sukienki na każdą okazję oraz cudowną biżuterię, mężczyźni - ciepłe kurtki czy buty, a dzieci - zabawki.
Wszystkie towary są bardzo dobrej jakości, dzięki czemu będą z właścicielami na długi okres czasu.

Sklep oferuje ponadto akcesoria kosmetyczne, akcesoria domowe, i wiele wiele innych towarów.
Dla osób zainteresowanych promocjami jest również strefa produktów, których dotyczy tzw. darmowa dostawa; dla stałych klientów firma ma również ofertę kart podarunkowych czy licznego rodzaju upustów zakupowych.

Sam proces zamawiania wybranych rzeczy jest banalna - wystarczy założyć sobie konto w PayPal.
Dostawa natomiast trwa ok. 2-3 tygodnie.
Ja czekałam na swoje rzeczy ok. 2 tygodni.
Przesyłka przybyła listem poleconym.
Wszystkie rzeczy były bardzo dobrze zabezpieczone i zapakowane w folię bąbelkową.

A teraz pokażę Wam, co przyszło do mnie z odległego Singapuru:


A w paczce znalazłam taki oto zegarek (link do produktu: Klik! ):

zapakowany

z bliska


I na ręku:

czyż nie jest śliczny?

Zegarek jest prześliczny, przecudowny i bardzo w moim stylu.
Idealnie pasuje do szczupłej dłoni, wygląda na niej jak małe cacko jubilerskie.
Jest lekki, precyzyjnie zrobiony.
Tarcza jest wysadzona delikatnymi cyrkoniami, co niewątpliwie nadaje uroku czasomierzowi.
Bateria była zabezpieczona takim "pipkiem", który obecnie już usunęłam i zegareczek chodzi aż miło.
Koszt powyższego cuda to ok. 4 $, czyli bodajże 20 zł.

Kolejny produkt to bransoletka (link tu: Klik!)

zapakowana

odpakowana

w zbliżeniu
 I na ręku:


Bransoletka to również miłość od pierwszego wejrzenia; gdy ją zobaczyłam na sklepowej stronie, wiedziałam, że muszę ją mieć.
Jest w stylu uroczego vintage, który bardzo lubię osobiście.
Precyzyjnie wykonana, ze starannością i dbałością o każdy detal, uszlachetnia ręką noszącego ją.
W środku ma takie małe gumki, dzięki czemu fajnie się rozciąga i pasuje na każdą rękę.
Mam ją zamiar nosić nieco wyżej, tak za łokciem.
Kosztowała ok. 4 $, czyli jakieś 20 zł.

I ostatni trzeci produkt to sukienka (link: Klik!)

w opakowaniu

w zbliżeniu guziczkowym
 Ach czy nie są urocze?:



 W całej okazałości:



A teraz na mnie, oto ujęcie z boku:

 I ujęcie z przodu:


Sukienka jest bawełniana, cieplutka, mięciutka i delikatna.
Materiał bardzo przyjemny do noszenia jak i do prania.
Jest dostępna w rozmiarach S, M, L (ja mam M, bo stwierdziłam że w Azjatyckie "s" nie wlezę).
Guziczki są prześliczne i przeeleganckie, bardzo dobrze pasują do minimalistycznej idei kiecki.
Sukienkę tę nosić będę do pracy jak i na spotkania towarzyskie, bowiem do tego właśnie jest stworzona. Kosztowała ok. 13 $, czyli ok. 50 zł.

Jednym słowem polecam i jeszcze raz polecam sklep http://www.sammydress.com/.
Będę tu częstym gościem!

Kathy Leonia


15 komentarzy:

  1. Wszystko super, ale zegarek najbardziej mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajne, gratuluję takiej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja się boję kupować w zagranicznych sklepach - dopiero niedawno przemogłam się na zakupy w polskich sklepach internetowych, do zagranicznych widocznie też muszę dojrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. mają piękne kolczyki :) a zegarek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie slyszalam o tym sklepie ale ciekawe rzeczy kupilas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szczesliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też słyszałam o ty sklepie dobre opinie :D
    Ładny zegareeek !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łaaał ! Jestem na 5 miejscu u Ciebie w konwersujących <3

      Usuń
  9. Ale mają tam śliczną biżuterię! Ledwie weszłam na stronę, a już mi się oczy zaświeciły :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarek najlepszy! :))
    Ale sukienka również bardzo ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bransoletka idealnie pasowałaby mi do naszyjnika ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga, chyba, że nie jest podpięty do profilu Twego.
***
Jeśli więc masz adres bloga podpięty pod profil blogera, a mimo to uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.