GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 14 lutego 2019

2067. Loreal Nude Magique Cushion Foundation SPF 25 podkład w poduszecce

Witajcie!

Dziś zajmiemy się twarzy malowaniem.

Będę mówić o  Loreal Nude Magique Cushion Foundation SPF 25, czyli o podkładzie w poduszce.

Słowo od producenta: "Odkryj płynny Podkład w poduszeczce Nude Magique Cushion. 
To pierwszy podkład w płynie od L'Oréal Paris o lekkiej formule, zanurzony w poduszeczce, która pozwala dozować odpowiednią ilość podkładu.

 Intensywność krycia można dostosować dzięki unikalnemu aplikatorowi, który pozwala na łatwą do opanowania sztukę nakładania podkładu: dotknij delikatnie w celu uzyskania subtelnego wykończenia lub mocniej, aby otrzymać dokładne pokrycie. 

Wszystko zależy od Ciebie!

Dostępny w 6 odcieniach, wzbogacony o SPF 25."


Produkt w okazałości:




Od producenta:




Skład:



Po otwarciu:




Poduszeczka:



Na dłoni:




Na twarzy:




Zacznę od tego, że nigdy wcześniej nie stosowałam podkładów tego typu.

Przyzwyczajona jestem bowiem do fluidów z aplikatorem lub w tubce, które się po prostu wyciska na dłoń i nanosi ile się tam chce na twarz.

Niemniej jednak, podkłady w poduszce nie są mi tak całkowicie obce, bo widziałam na ich temat kilka filmików na zagranicznym YouTubie i nie powiem, że zaciekawiły mnie.

Zatem, gdy ucapiłam kalendarz adwentowy z Zalando: Klik! i zobaczyłam, że w nim znajduje się podkład w poduszce, od razu uradowana przystąpiłam do testów.

I - równie uradowana - podziwiałam następnie efekt nieskazitelnej skóry, która wyglądała tak promiennie i tak zdrowo, jakbym była wyretuszowana w jakimś Photoshopie.

Serio.

Podkład w poduszce tak pięknie wtopił się w moją buzię, że stworzył z nią jedność.
Bardzo naturalną, bardzo ładną, bardzo harmonijną.
Normalnie och i ach.

Jeśli natomiast chodzi o trwałość malunku owego specyfiku, to tu aż takiego szału nie było, bowiem podkład tkwił na buzi w stanie nieskazitelnym ok. 5 godzin, po którym to czasie zaczął się ciastkować i wałkować.

Nie wyglądało to oczywiście zbyt estetycznie i trzeba było make up twarzy poprawiać w ciągu dnia, aby nie straszyć ludzi swym wyglądem zrzucającego skórę zombi.

Mimo tego braku mocy i tak uważam, że podkład w poduszce od Loreal jest wart zakupu.
Jeśli nie macie w planach jakiś imprez czy wyjść długotrwałych, to na pewno będziecie zadowolone z efektu działaniu tegoż produktu.

Zwłaszcza, że nie podrażnia, nie uczula ani nie zapycha.
Jest także wydajny i idealny kolorystycznie dla bladziochów.

Produkt kosztuje ok. 55 zł, ma 14,6 g pojemności i można go dostać w Internetach.

Miałyście?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. I like this brand's product 😊 Thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. It fits you perfectly, natural and pretty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego rodzaju podkładów ani kremów BB...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy takiego podkładu nie używałam, ale bardzo mnie do niego zachęciłaś. Pewnie wypróbuję pomimo niedoskonałej trwałości ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt świetny;) ale ja wolę nakładać palcami podkład;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład w poduszce? Matko, dokąd ten XXI wiek zmierza...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam takiego, ale zaciekawił mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze dla mnie, że jest wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli się sprawdza to ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam inny podkład w poduszeczce, mega szybko się skończył.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja raczej nie poprawiam makijażu w ciągu dnia, więc ta poduszeczka odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze chciałam mieć podkład z poduszce z ciekawości go poznać, podoba mi się efekt na twarzy , naturalny

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że czujesz się już lepiej?

    A podkładu nie znam..miałam jeden podkład tego typu ale albo ja nie umiem się nim obsłużyć albo ten konkretny podkład był jakiś felerny..

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pozytywnie o nim napisałaś. Mam nadzieję,że czujesz się lepiej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię tego sposobu nakładania podkładu

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice product!
    Have a amazing day! ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę że to coś ala mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie wygląda na twarzy.
    A propos wyglądu zombie, to akurat nałozyłam na twarz maseczkę węglową, kiedy do drzwi zapukał pan odpisujący gaz. ;p;p;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam go i nie miałam też takiego podkładu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Patrząc na zdjęcie to bardziej bym powiedziała,że wygląda naturalnie a nie jak po Photoshopie. Może na żywo jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wolę aplikatorem , ale poduszka też jest niezła. Miłych Walentynek 🌹🌹💋💋❤

    OdpowiedzUsuń
  24. nie wyobrażam sobie takich fluidów:D wole zwykłe w płynie ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Czyli dobry, a na niedługi czas. Nie bardzo mi się to podoba . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak on mnie kiedyś kusił! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzadko sięgam po pudry/róże/bronzery w kamieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I usually use Loreal powder and foundation. I love them.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uy adoro los productos de esa marca.

    OdpowiedzUsuń
  30. Najważniejsze że już czujesz się lepiej☺
    Niezbyt się lubię z kosmetykami Loreal (tymi do twarzy ),choć z drugiej strony nigdy nie miałam takiej formy fluidu ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja osobiście nie rozumiem tych podkładów w gąbce/poduszce. Mam wrażenie, że człowiek płaci więcej za mniej podkładu, który nie jest do końca higieniczny.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru