GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 1 lutego 2019

2054. Na piątek!

Witajcie!

Dziś piątku czas.

Oto co mnie czeka:



Powyższe cuda to placuszki z ciecierzycy i fasoli białej z sosem czosnkowym.

Pyszne, proste smaczne.

Ot wystarczy tylko zmiksować ze sobą po jednej puszce ciecierzycy i fasoli białej, do tego dodać podsmażoną na łyżce oliwi i masła cebulkę z czosnkiem.
Wszystko przyprawiamy według uznania i stworzymy z tego placki - wielkość i grubość według uznania.

Każdy placuszek smażymy na oliwie z obu stron do uzyskania rumianości.

Podajemy gorące z domowym sosem czosnkowym (łyżka majonezu, łyżka śmietany 18%, dwa starte ząbki czosnku, przyprawy: sól, pieprz, zioła prowansalskie, chilli).

Kto zgłodniał?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. Ja nie zgłodniałam, tosty jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam takich placuszków, muszę koniecznie je zrobić 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, nie na mój żołądek, więc tylko popatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy przepis! Ja dziś tosty z pieczarkami jadłam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To musi być pyszne :)

    Ja uwielbiam ciecierzyce, więc jak będę miała wolne to z chęcią wypróbuje przepis i dam znać jak wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem, chętnie wypróbuję przepis. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o takich placuszkach, muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Placuszków z ciecierzycy jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają smacznie, takich placków jeszcze nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Własnie zjadłam sałatke z wędzonym kurczakiem więc... :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zgłodniałam! Mam w domu paczkę ciecierzycy, lezy już prawie rok i nie wiedziałam co z niej zrobić. Teraz już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie zjem takie placuszki, a ciecierzycę i fasolę uwielbiam. <3 No i narobiła smaku. hihi Miłego piątku. :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jadłam takich placuszków, u mnie dzisiaj racuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie nietypowe placuszki - muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chyba dzisiaj też zrobię placki ale ziemniaczane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiedziałam, że jak dzisiaj tu zajrzę, to zgłodnieję :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Smacznego ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Takich placuszków jeszcze nie jadłam, muszę wypróbować Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te placuszki będą mi się śnic ,mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo smakowicie wyglądają! Sama przyrządzę je w ten weekend!

    OdpowiedzUsuń
  21. Proste i na pewno smaczne placuszki . Jestem fanką czosnku , a więc odpowiadają mi bardzo . Udanego weekendu .

    OdpowiedzUsuń
  22. Będę musiała spróbować albowiem bardzo lubię cieciorkę i białą fasolę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno są pyszne i przede wszystkim zdrowe. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pyszne. :) Muszę sobie jakieś kotleciki zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie przepisy :) takich placuszków jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your review as always ))

    OdpowiedzUsuń
  27. O ile ciecierzyce lubię, o tyle biała fasola nie przejdzie. Wolę inne smaczki;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłodniałam i chyba sobie to danie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio pokochałam ciecierzycę i chętnie wypróbuję Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniale wyglądają! MNIAM :)
    Aż się zrobiłam głodna - koniecznie muszę takie zrobić!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru