GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 5 lutego 2019

2058. Efektima konopne masło do ciała

Witajcie!

Dziś czas na masełko do ciała.

Będę mówić o Efektima konopnym maśle do ciała.

Słowo od producenta: "Łagodząco-odżywcze masło do ciała z olejkiem konopnym. Stworzone by przywrócić blask i gładkość skórze. Doskonale pielęgnuje, koi suchą skórę oraz utrzymuje ją w dobrej kondycji. 

Polecane do skóry skłonnej do podrażnień. Pomaga w odbudowie płaszcza hydrolipidowego naskórka oraz przywraca prawidłowe nawilżenie. Wzbogacone w kapsułki z oliwą z oliwek regeneruje, uelastycznia oraz poprawia koloryt skóry. Zmysłowy zapach pobudza zmysły i uprzyjemnia aplikację."

Mazidło w okazałości:





Od producenta:




Skład:






Konsystencja:





Na dłoni:




Zacznę od tego, że uwielbiam masła do ciała z Efektimy.
Miałam wcześniej mazidło kokosowe, które swoim działaniem i zapachem rozpieszczało mnie do głębi trzewi.

Teraz przyszedł czas na konopnego gagatka.

Jak się on spisał?
Ano też bardzo zacnie.

Przede wszystkim, polubiłam to masełko za wielką dawkę nawilżenia i odżywienia, jakie - szczególnie w okresie zimowym - potrzebuje moja skóra.
Mam bowiem obecnie nieprzyjemną tendencję do straszliwego wysychania rąk i nóg; gdybym nie smarowała się codziennie owym konopnym mazidłem nawilżającym, moja skóra by była jak wiór sucha i pękająca boleśnie.

Regularna, poranna pielęgnacja i regeneracja z produktem Efektimy sprawiła, że po ok. dwóch tygodniach stan nawilżenia i miękkości mojej skóry poprawił się na tyle, że już nie boję się wychodzić na dwór z obawy o pękającą suchość naskórka.

Warto wspomnieć, że masło konopne nie dość, że świetnie działa na skórę, to także pielęgnuje zmysły; ten zapach podczas aplikacji mazidła jest po prostu fenomenalny!

Co jeszcze mogę rzec dobrego?
Wspomnę także, że produkt naniesiony na skórę szybko się wchłania i nie brudzi ubrań.
Jest wydajny, nie podrażniający i niosący ukojenie.

Jestem naprawdę zadowolona z efektów stosowania powyższego specyfiku i na pewno będę do niego wracała w zimowym okresie.

Produkt kosztuje ok. 19 zł, ma 200 ml pojemności i można go dostać tu: Klik!

Miałyście?

Kathy Leonia

39 komentarzy:

  1. Jak tak zachwalasz, to na pewno kiedyś wypróbuję. Kokosowe to też coś dla mnie, bo uwielbiam zapach kokosa.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Good review 😊 as always 😊 thanks for your sharing

    OdpowiedzUsuń
  3. I used one once, but the smell was so hard

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama miała, kilka razy użyłam i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś gdzieś kiedyś obiło mi się o uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkt zachęcający do kupienia . Milego Miłego dnia .

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam obecnie tak przesuszoną skórę niestety :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Też obecnie stosuję masło do ciała - tylko ono daje radę :) Nigdy nie miała kosmetyków konopnych, ciekawi mnie te zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. to konopne masło ostatnio wszystkich zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego masła nie znam, ale lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny, pomocny wpis, bo w zimie człowiek zapomina o takiej pielęgnacji, a trzeba. Zainteresuję się marką, choć niekoniecznie konopnym masłem ;). Może znajdę jakiś inny produkt, np. kokosowy właśnie. Zapach ma dla mnie wielkie znaczenie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro tak dobrze nawilża to coś dla mnie :p
    Widzę ze ktoś tu jak ja lubi zapach kokosowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam już o tym maśle do ciała, ale jeszcze go nie testowałam. Czas najwyższy, szczególnie, że sprawdził się u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam. Za to miałam kiedyś jakiś żel z olejem konopnym i był całkiem ok, ale to na zmęczone mięśnie bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja raczej podziękuję, ale ważne że Ty jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nie lubię się balsamować :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Takowego nigdy nie miałam, ciekawe czy by był dla mnie🤔

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, ale zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z olejem konopnym, ale muszę przyznać że to masełko mnie zainteresowało. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla zapachu i efektu myślę, że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam ten sam problem z moją skóra. Kremu nie miałam fajnie że dobrze się spisuje cene też ma okej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Napisałaś ,że pielęgnuje również zmysły,więc będę szukać! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyczuwam przesyt tym masłem... Dzisiaj to już chyba z szósta czy siódma jego recenzja jaką czytam. Wszyscy zadowoleni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę to samo powiedzieć o boxach subskrypcyjnych, przesyłkach od Oriflame czy Natury :)

      Usuń
  25. Ulala, takiego produktu, to ja jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wczoraj miałam okazję znaleźć całą serię kosmetyków konopnych i właśnie się zastanawiałam jak one pachną. Czy ten maseł nadaje się do pielęgnacji skóry z tatuażem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze spokojnie mozna tym smarowac :) ale moze lepiej zapytac sie producenta na stronie Efektimy o:)

      Usuń
  27. Słyszałam wiele dobrego o tym maśle, ale jeszcze nie sprawdzałam na sobie efektów ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  28. Super.Zanotowane do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio co widzę nowy kosmetyk to z maryśką, co się dzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Czuję się skuszona, dużo dobrego o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru