GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 28 lutego 2019

2080. Selfie Project lekki krem matująco-nawilżający

Witajcie!

Dziś czas na kremidło.

Będę mówić o Selfie Project lekki krem matująco-nawilżający, jaki otrzymałam w ramach drugiego spotkania blogerek w Łodzi: Klik! i Klik!

Słowo od producenta: "Lekki Krem matująco-nawilżający redukuje nadmierne błyszczenie się twarzy i jednocześnie nawilża skórę i zapobiega przesuszeniu, które wywołuje nadprodukcję sebum. Krem przywraca skórze stan równowagi i działa przeciw niedoskonałościom. Lekka formuła, 0% lepkości. Innowacja!

 FotoCzułe Pigmenty natychmiast wizualnie upiększą skórę. Zapewniają Efekt Glamour! – błyskawiczny optyczny efekt doskonałej, gładkiej skóry. 

Węgiel BioAktywny – odkrycie w walce z niedoskonałościami! Oczyszcza i działa antybakteryjnie. Pochłania zanieczyszczenia, pozostawia pory czyste i zwężone. 

Wyciąg z Blue Daisy działa na skórę nawilżająco i łagodząco, przeciwdziała podrażnieniom i zaczerwienieniom."

Produkt w opakowaniu:



Od producenta:






W opakowaniu:



Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Zacznę od tego, że z marką Selfie Project miałam już kilka razy styczność dzięki giftom ze spotkania blogerek.
Ale jakoś mazidła tej marki nie przemówiły do mnie na tyle, bym do nich wracała sama z siebie.

 Podobnie rzecz się ma w przypadku powyższego kremu matującego-nawilżającego.

Cóż, nie jest on złym mazidłem, gdyż całkiem fajnie twarz nawilża i delikatnie ją matuje, stanowiąc niejako bazę pod podkład.
Produkt ponadto szybko się aplikuje i wchłania.
Jest również dobrym specyfikiem pod makijaż twarzy, gdyż potem w w trakcie "noszenia" make up nie ciastkuje fluidu.

Warto też wspomnieć, że specyfik nie podrażnia, nie zapycha.
Do tego jest wydajny i całkiem przyjemnie, ziołowo pachnie.

Nie daje jednak efektu WOW, który mnie zachwyca, gdyż jako osoba ponad 30-letnia od kremu na dzień oczekuję czegoś więcej typu wygładzenie zmarszczek czy regenerację skóry, czego skromny kremik z Selfie Project mi nie da.

Myślę, że taki krem matująco-nawilżający będzie dobrym kosmetykiem dla młodszych dziewczyn, nastolatek, które nie potrzebują i nie wymagają wiele od kremu dziennego.
Ich cera jest mniej skomplikowana niż cera dorosłej - można powiedzieć - dojrzałej kobiety.

Dlatego ja tego kremu więcej używać nie będę i oddam młodszej kuzynce.

Produkt kosztuje ok. 15 zł, ma 50 ml pojemności i można go dostać tu: Klik!

Miałyście?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Ja też jestem osobą po 30 roku życia, więc skoro uważasz, że jest dla młodszych dziewczyn, to ja podziękuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślę nad jego zakupem. Ale skoro nie robi wrażenia, to nie czuję się specjalnie zachęcona. Podoba mi się opakowanie tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne opakowanie, sympatyczna grafika,ale krem zdecydowanie nie dla mnie.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z racji wieku wybieram cos innego☺

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest marka dedykowana nastolatkom.. więc niech nastolatki po nią sięgają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nigdy nie ufam kosmetykom, które są jednocześnie nawilżające i matujące :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że ostatnio węgiel stał się modny... Miałam coś kiedyś nawilżająco-matującego i efekt był dziwny, niby fajny, a jakiś nie taki xD

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się też wydaje,że to marka bardziej dla nastolatek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet pudełeczko i szata graficzna mogą to zasugerować xD

      Usuń
  9. So, it's not interesting for me neither ... I am fourty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z firmy Selfie Project używałam peelingu, ale na krem raczej bym się nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie próbowałam, ciekawe jak poradziłby sobie na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja skóra ma zdecydowanie inne potrzeby, ale na pewno wielu osobom przypadnie do gustu :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja 30 plus już, ale czasem te kosmetyki się fajnie u mnie sprawdzały:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już nie nastolatka , a więc mnie też ten krem nie interesuje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. A juz myślałam, że polecisz coś z czego i ja byłabym zadowolona, a tu zonk;) Szukam dalej, w takim razie, dobrego kremu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I like this product!
    Xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam coś podobnego ale też jakoś specjalnie mnie nie zaskoczyło efektem

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety ten krem by sie u mnie bardzo nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wygląda :) Kiedyś go wypróbuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. This looks like such a wonderful product! Great post :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię produkty marki Selfie Project! :)
    Krem jest bardzo lekki - uwielbiam takie produkty.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam go, ale za to korzystałam z innych produktów tej marki i jedynie bibułki czasami kupuję, pozostałe mnie jakoś nie ciekawią już :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze, że go zrecenzowałaś. Mam nadzieje, że dzięki temu nie będę miała dyskomfortu w kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie idzie mi coś z tą marką..Krem CC - nic a nic nie podziałał, płyn micelarny przeokrutnie podrażniał mi skórę wokół oczu..no kurcze chyba się nie polubimy..

    OdpowiedzUsuń
  26. Ups, no to chyba jestem za stara ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. This looks like such a wonderful ! Great post :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Testowałam kilka produktów tej marki i u mnie niestety się nie sprawdziły :C Moja cera ewidentnie ma inne potrzeby

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupiłam ten krem ponieważ szukałam czegoś matującego pod makijaż i niestety rozczarowało mnie działanie tego kremu :(

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru