GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 7 lutego 2019

2060. Bielenda Total Look Make Upp Nude Matt fluid matujący

Witajcie!

Dziś czas na podkład.

Będziemy mówić o Bielenda Total Look Make Upp Nude Matt fluidzie matującym.

Słowo od producenta: "Matujący fluid w doskonały sposób poprawia wygląd cery przetłuszczającej się, z tendencją do błyszczenia. Idealnie i na długo matuje skórę, nadaje jej aksamitne wykończenie oraz jednolity wygląd-Bez efektu maski. Efektywne połączenie składników pudrowych i pigmentów poprawia wygląd skóry.

 Fluid doskonale dopasowuje się do cery, nadając jej naturalnej świeżości, a ultra lekka nietłusta konsystencja nie obciąża jej. Aksamitna formuła idealna adaptuje się do światła i kształtu twarzy, wspaniale precyzyjnie rozprowadza, zapewniając przyjemną aplikację i doskonały jednolity efekt."

Mazidło w okazałości:


Od producenta:






Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Na buzi:



Zacznę od tego, że rzadko sięgam po kosmetyki Bielendy.
Nie dlatego, że owej firmy nie lubię, ale raczej przez to, że mam sprawdzone już mazidła z innych firm z poszczególnych kategorii makijażowych.

Jedynym produktem od Bielendy, do jakiego wiernie wracałam i do którego obecnie wzdycham dzień i noc (bo nie produkują go od ponad 10 lat) był tusz do rzęs, który na moich rzęsach robił efekt wachlarza...

Jeśli natomiast chodzi o podkłady z Bielendy, te nie należą do grona moich ulubieńców.

Czemu?

Ano temu, że mimo ich taniości, wydajności, ładnego zapachu i łatwej dostępności, strasznie się utleniają...

Wyobraźcie sobie, że kupujecie najjaśniejszy, iście kremowy odcień dla Waszej wampirzo-bladej karnacji, który po naniesieniu na skórę po mniej więcej godzinie zmienia się w... soczystą pomarańczkę.

Serio.

Nie wiem, cóż tam jest za składnik w tych podkładach i jaka to magiczna formuła zmienia kolor podkładu na twarzy, ale mi się to nie widzi.
Ewidentnie.

Wolę zainwestować te kilka złotych więcej i mieć lepszej jakości fluid z Loreal czy Catrice niż męczyć się z efektem pomarańczki.

Dlatego nie polecam, no chyba, że lubicie takie fikuśne odcienie na buzi.

Produkt kosztuje ok. 30 zł, ma 30 ml pojemności i można go dostać w drogeriach.

Miałyście?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Bardzo rzadko zdarza mi się używać tego typu kosmetyków.. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie denerwuje jak jasny fluid zmienia się w pomarańcz xd Tego z Bieledy nie miałam. Z tej firmy używałam tylko kremu do twarzy i byłam bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaaa... utlenianie na pomarańczowo to hit!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten podkład i chyba nawet mam końcówkę, albo i więcej w szufladzie musze poszukać i zużyć go do końca

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam, i niestety kolor nie dla mnie, a szkoda, bo lubię działanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie się nie sprawdził, ale oddałam kuzynce i ona była zadowolona. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki z Bielendy, ale tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Omijam Bielendę szerokim łukiem. Może i tania ale zyskując na cenie wyraźnie traci się na jakości...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy tego podkładu, ale rzadko sięgam po fluidy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również markę lubię, ale po ich podkłady jakoś nie sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat nie używam takich podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie -za jasny. Miałam kiedyś podkład Bielendy,ale też uznałam,że nie rewelacyjny, wolę inne.Za to kremy,żele pod prysznic kupuję ostatnio tylko Bielendy, bardzo mi pasują.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Utleniajace się podkłady to prawdziwa zmora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tego podkładu i pewnie nie kupię faktycznie lepiej dołożyć i kupić sprawdzony podkład :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do podkładów mam ulubieńca i sie go trzymam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  17. my też tak mamy, że większość drogeryjnych podkładów zmienia kolor na pomarańczowy i bardzo mocno ciemnieje :/

    OdpowiedzUsuń
  18. podkłady nie są dla mnie szczególni te tanie, taka prawda

    OdpowiedzUsuń
  19. I am darker and I hate orange makeup, so it's not for me neighter!

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam i nawet lubiłam, ale to prawda, utlenia się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic specjalnego ;/ . Zgadzam się lepiej wydać trochę więcej i kupić cis lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie mam z tym problemu, nie używam podkładów :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt pomarańczki to najgorsza rzecz jaka może sie wydarzyć... masakra! z daleka będę od tego przechodzić...;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tego nie miałam, ale pomarańczową twarz i owszem. Dość długo trwało zanim to zauważyłam, ponieważ wracałam do domu na wieczór i myślałam, że to efekt przy sztucznym świetle...

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak się utlenia i zmienia kolor to już odpada . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tusz do rzęs z Bielendy? A tego nie znałam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam, ale nie lubię podkładów zmieniających kolor. Najgorsze co może być!
    Ja z Bielendy miałam jedynie maseczki i w sumie je lubię:)
    Szkoda, że nie ma już tego cudownego tuszu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Thanks for your honest and detailed review.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tego podkładu, ale używam przede wszystkich tych najjaśniejszych z palety barw i szukam takich które się nie utlenią i nagle po pół godziny nie będe wyglądać jak nastolatka która dorwała się do kosmetyków starszej skostry..

    OdpowiedzUsuń
  30. Kusi mnie ten fluid,ale po Twojej recenzji się waham...
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  31. Uy gracias por la información mejor compro otra cosa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że ci się nie sprawdził :/
    Ja swego czasu - juz chyba z dwa lata temu miałam matującą wersję z Bielendy, tylko była inna szata graficzna no i jego koszt to było zawrotne 15 zł! To był mój jeden z najulubienszych podkładów, dopóki go nie wycofali :(

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru