GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 4 lutego 2019

2057. Wyprzedaż kosmetyków, cz. 1

Witajcie!

Dziś czas na porządki w szafie i toaletce.

Zasada: kto pierwszy się odezwie do mnie na maila: kathyleonia88@gmail.com, ten daną rzecz ucapi.

Oto co chcę puścić w świat:

a) TYLKO WYPRÓBOWANY zestaw trzech Lovely K*lips (Lovely Lips, Magic Dessert, Milky Brown) wraz z konturówkami (trzy zestawy za 50 zł, jeden zestaw za 20 zł):






b) UŻYWANY KILKA RAZY zestaw dwóch miniaturek pomadek Katt Von D (Madrid, Hawkwind) za (dwie za 50 zł, jedna za 30 zł):






c) TYLKO WYPRÓBOWANA paletka cieni Focallure (40 zł):






d) TYLKO WYPRÓBOWANA paleta cieni La Palette Ombree Loreal (50 zł)





e) TYLKO WYPRÓBOWANA paleta cieni Lovely Fabulous Kitt Soft & Sexy (30 zł):






f) UŻYWANA Beauty Glazed Rose Gold Edition (20 zł):










g) TYLKO WYPRÓBOWANY Revlon Colorstay 24 Hours nr 110 Ivory cera tłusta (25 zł):





h) NOWY zestaw pędzli (40 zł):










Zainteresowanych i chcących więcej szczegółów zdjęciowych, proszę o maila: kathyleonia88@gmail.com

Wysyłka listem poleconym priorytetem z folią bąbelkową, w zależności od gabarytów: 10-12 zł

Coś Wam wpadło w oko?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Muszę pokazać Twój wpis mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post dear! Have a wonderful day!
    xoxo
    Dilek...

    OdpowiedzUsuń
  3. I loved this brush 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w sprzedaży. Ja bym trochę się bała kupić używane pomadki....

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa akcja :) Może akurat przyda się komuś produkt do wypróbowania a nie chce wydawać całości środków na nowy w sklepie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te błyszczyki z Lovely! Doskonale prezentują się na ustach i są zaskakująco trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolorki mają te pomadki, jakbym potrzebowała to chętnie bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I like everything very much:)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia, na pewno ktoś będzie chętny, ja mam mało kolorówki ale mnie to w zupełności wystarcza

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo tego masz :) ja kosmetyki których nie używam na bieżąco oddaje siostrze :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że znajdziesz chętne na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie to wszystko zademonstrowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow sporo tego ☺
    Powodzenia ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. suerte con la venta, están geniales los productos.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna akcja, szkoda że tak późno przeczytałam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł, może komuś akurat się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm... ludzie kupują używane kosmetyki? Jeszcze cienie to cienie.. można zdezynfekować, ale pomadki? Ciekawe... Tak czy inaczej powodzenia w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł, mam nadzieję że wszystkie kosmetysie znajdą nowy dom:D Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyprzedaż :) Czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru