GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 18 lutego 2019

2070. Zabiegany weekend

Witajcie!

Na wstępie muszę rzec słówko, że to wszystko wina pogody.
Pięknej, słonecznej, cudownej, wiosennej.

To właśnie owa aura sprawiła, że wybyłam na weekend ze znajomymi i o blogu całkowicie zapomniałam.
A to rzecz doprawdy karygodna, bowiem zawsze w weekend pisuję na zapas.

A tu co, a tu klops.
Ani jednego, soczystego posta w zapasie...

Z początku myślałam, że wszystko nadrobię po powrocie, czyt. wczoraj wieczorem, ale gdzie tam.
Człowiek naładowany pozytywną energią i słońcem miał w głowie milion innych rzeczy niźli ogarnianie blogaska.

Tak więc - jak to było do przewidzenia - żaden post się nie stworzył.
Nawet nie miał zamiaru.

Dlatego też oto dziś, skoro świt - no prawie - zasiadłam do pisania, tworząc... ten post.
Resztę notek na ów tydzień wyczaruję pewnie po powrocie z pracy, cobyście mieli co czytać.

Tak więc teraz zbieram się do roboty, ogarniać artystyczny świat szoł biznesu.

A Wy jak spędziliście weekend?

Kathy Leonia


37 komentarzy:

  1. Weekend spędziłam leżąc w łóżku z gorączką, ponieważ dopadło mnie przeziębienie.
    Miłego dnia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze , że miałas udany weekend. Blog nie ucieknie i czytelnicy też. Mój też był fajny , dużo ruchu i spotanie z przyjaciółmi. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam na zakupach potem na spacerku bo pogoda była bardzo fajna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem nie sposób wszystkiego ogarnąć.Dobrze,że miałaś udany weekend.Ja szczególnie niedzielę miałam fajną- dużo spacerowałam, spotykałam się ze znajomymi.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja byłam w Twoich stronach ;) trzeba łapać równowagę i zapomnieć o świecie wirtualnym;)

    OdpowiedzUsuń
  6. u nas coraz częściej weekend w biegu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie szkodzi - nie musisz codziennie publikować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Równowaga musi być i jakaś odskocznia, najważniejsze, że miałaś udany weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pogoda dopisała, pierwsze 20km na rowerku w tym roku zaliczone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy teraz sezon zniżek, więc poszłam na zakupy ))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pojawilo się słońce i człowiek już rozmarzony chodzi . Nie dziwie Ci się ze nie miałaś czasu dla bloga . Grzech nie skorzystać z tak piękniej pogodowy .Mimo to czekam niecierpliwe ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez mam bardzo malo czasu na bloga. Egzaminy i piekna pogoda. Az sie nie chce siedziec w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi tak czas szybko leci, że nawet nie zauważyłam, że od mojego ostatniego posta minęło sporo czasu. W końcu w niedziele się zebrałam i coś napisałam. W sobote się obijałam totalnie, ale niedziele spędziłam przy komputerze pracując. Słońce jednak sprzyja lenistwu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja większą część weekendu spędziłam na spacerach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też niemal zawsze mam zapasowe posty jednak teraz rzadziej publikuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem taki zabiegany weekend daje mocnego kopa do działania, więc na pewno wyjdzie na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak to jest, że czasami nawet w weekend czasu brakuje. A ja w ten weekend leniuchowałam w domu z książką.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie weekend aktywnie, na świeżym powietrzu, pogoda jest piękna! 😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozumiem Cię doskonale, bo ja w ten weekend też nie miałam czasu na bloga, pogoda świetna, w dodatku wyjazd do Łodzi na absolutnie zaje... fantastyczny koncert Twenty One Pilots!! ;). No ale właśnie nadrabiam, więc Tobie też życzę natchnienia :D.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. We had a very good weekend with great weather. Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  21. Pogoda zapowiada się nieźle, dzisiaj spokojnie mogłabym wyjść bez kurtki. Bardzo tęsknię za wiosną. To moja ulubiona pora roku, bo wtedy tak wszystko wraca do życia i rozkwita ;) Weekend spędziłam głównie w domu, przesiadując przed komputerem i grając w gry oraz oglądając filmy. Moja cotygodniowa rutyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Weekend z rodziną, spacer i odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pogoda faktycznie wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja weekend spędziłam byle jak, za to nadrobiłam poniedziałkiem :) Cieszę się, że Tobie weekend się udał, taka nieobecność na blogu jest do wybaczenia :D Czekam, pewnie nie tylko ja, na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. to widzę że spotkanie udane było:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasami trzeba korzystać z dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Czasem trzeba rzucic to wszystko i ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja weekendy najczęściej wykorzystuje na odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się jak piszesz :D Mój weekend całkiem oki :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Wcale się nie dziwię, pogoda była bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasem warto oderwać się od komputera, bardzo dobrze, że spędziłaś weekend aktywnie 🙂 Ja w sobotę rozpoczęłam sezon rowerowy 😀

    OdpowiedzUsuń
  32. Zostaje wybaczone i rozgrzeszone!

    Ja czekam już na wiosnę! Z utęsknieniem!

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzeba korzystać z pięknej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja byłam na weekend w Karpaczu i zdobywałam Śnieżkę, także też aktywnie :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru