GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 22 lutego 2019

2074. Na piątek!

Witajcie!

Dziś czas na coś dobrego.

Oto co mnie czeka:



Powyższe danie to ziemniaczki z klopsem rybnym wraz z surówką z kapusty kiszonej.
Porcja na ząb za 11 zł, z jadłodajni Klimaty.

Domowo, lekko, acz niezwykle smacznie.
Normalnie aż nie chce się gotować samemu, jak takie pyszności można kupić za tak niską kwotę!

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy Leonia

39 komentarzy:

  1. Ja tam lubię sama sobie gotować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie jadłam takich klopskików rybnych, aż muszę zrobić 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam wole sama gotować.. przynajmniej do pewnego stopnia wiem co jem. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda i na pewno smakuje przepysznie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie dziś będzie łosoś pieczony i domowe frytki z marchewki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas dziś jakiś piątkowy obiad ;) Pewnie ryba, jeszcze nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mniammm, :) ja dziś szamam pomidorową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna propozycja na piątek!Jak dla mnie musiałaby być jeszcze podwójna porcja surówki.U mnie dziś biały barszcz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dziś barszcz na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że Ci smakuje:) A czym popijasz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja takich dań nie za bardzo lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że prawie połowa porcji to surówki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja i tak wolę sama gotować, to też przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda bardzo apetycznie i domowo :) Ja dziś planuję łososia z piekarnika ze szpinakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam ochotę na takie ;) U mnie dziś paluszki rybne.

    OdpowiedzUsuń
  16. :) ryba króluje! U mnie dzisiaj filet z ryżem i białą kapustą:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś pysznego! Lubię czasem zajść do jadłodajni :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio tez trafiłam na dobrą cenowo jadłodajnię, taką w domowym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. This looks like perfect comfort food.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ryby uwielbiam w każdej postaci. Mam nadzieję , że smakowało. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogliby dać wiecej surówek xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście i mnie nie chciałoby się gotować w takim przypadku :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatnio trafiam u Ciebie na same notki z jedzeniem ;)
    smacznie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja sobie dzisiaj usmażyłam rybę, pychota. Mam mieszane uczucia do klopsów rybny, pamiętam takie cuś ze szkolnej stołówki i nie było to za dobre.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziś byle co na szybko bo nie było czasu na wydziwianie i gotowanie dla siebie.
    Domownicy jedli pulpeciki w sosie grzybowym z ziemniaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W piątek bylo coś gotowego z biedronki, dzisiaj naleśnikarnia, ale najbardziej lubię domowe jedzonko. *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Se ve muy rico. Buen provecho. Ten un buen fin de semana

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niestety w środę zjadłam rybę po grecku, co zaowocowało wymiotami, biegunką, odwodnieniem i w efekcie takim bólem serca, że myslałam, że mam zawał i wylądowałam na SORze. :( Stąd też moja nieobecność na Twoim blogu przez parę dni. Na razie o jedzeniu prawie nie myślę, a na wspomnienie tejże ryby natychmiast mnie mdli.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda niezwykle apetycznie! Aż się głodna zrobiłam! Od czasu do czasu też zamawiam jedzonko ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru