GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 10 lutego 2019

2063. Gotujemy w weekend, cz. 90 leczo z kaszą jęczmienną

Witajcie!

Dziś czas na coś dobrego.

Oto co jeść będę:



Składniki:

1 pętko kiełbasy wiejskiej lub swojskiej 
olej 
łyżka masła
2 ząbki czosnku
3 cebule
szklanka ugotowanych i osolonych grzybów leśnych typu opieńki
1 papryka normalna
1 pomidory z puszki
1 papryka typu habanero

dwie torebki kaszy jęczmiennej
przyprawy: szczypta soli, pieprzu, ostra papryka


Czynności:

1. Wszystko kroimy na drobno i wrzucamy na rozgrzaną patelnię, na której uprzednio wcześniej rozgrzaliśmy masło z olejem.
2. Gdy kiełbaska się ładnie przyrumieni, inne warzywa zmiękną, a cebula zeszkli, dorzucamy tam pomidory z puszki.
  3. Całość dobrze mieszamy, doprawiamy przyprawami według uznania i przelewamy do garnka, gdzie gotujemy wszystko razem ok. 10 minut, żeby się wszystko przegryzło.

4. Czas na kaszę! Gotujemy dwie torebki kaszy w lekko osolonej wodzie ok. 15-20 minut.
5. Gdy kasza się ugotujemy, przekładamy odpowiednią dla siebie ilość na talerz, nakładamy nań leczo.
6. Najlepiej smakują na gorąco...
7. ...tak więc konsumujemy!

Wypróbujecie?

Kathy i Leon

41 komentarzy:

  1. Good recipes 😊 have a nice day 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie się zrobiło 😊 Wypróbuję przy najbliższej okazji.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie jadłam i kaszy i leczo, aczkolwiek widząc Twoje zdjęcie uświadomiłam sobie, że gulaszu również nie... Muszę ugotować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się dowiedziałam,że całe życie moje leczo nie jest leczem. Bo oryginalne leczo nie ma ani kiełbasy, ani cukinii, którą ja daję. Tylko papryka, pomidor, i cebula. Ale trudno, wolę wersję z mięsnym dodatkiem i tak;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny przepis mmm:) chętnie zrobię! :) u nas dzisiaj gulasz wołowy

    :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za leczem, ale ten przpeis jest bardzo fajny, więc może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej i smacznej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda, smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kasze pod różną postacią- szybki z zdrowy posiłek 😉 Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jak ja dawno nie jadłam leczo .:O Moja teściowa robi najlepsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pycha, ja aktualnie robię gofry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. leczo z kaszą jeszcze nie jadłam, bo zawsze szamam je po prostu solo. i do tego kiełbaska, która chyba nigdzie indziej nie smakuje tak cudownie. <3
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja często robię leczo, choć też często je modyfikuję :P

    OdpowiedzUsuń
  14. wowwww, it looks delicious!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedno z moich ulubionych dań. Dość często gości u nas na stole :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pasuje, bo lubię kaszę, leczo i kiełbasę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Leczo lubię, ale w wydaniu wegetariańskim. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pysznie wygląda, dawno nie jadłam lecza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio polubiłam kaszę bulgur - ciekawe czy również pasowałaby do tego typu przepisu. Jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie gotuj niczego w torebkach. Odcedzenie na sitku ryżu czy kaszy naprawdę nie jest kłopotliwe, a z tych worków się różne paskudztwa uwalniają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lecza z kaszą nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglada smakowicie ,ale raczej nie dla mnie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  23. Podkradam kolejny przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pycha :) często gotuję leczo, ale raczej w sezonie, bo aktualna cena chociażby papryki mnie po prostu powala...

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam leczo, ale solo. Moim zdaniem kasza jest już zbędna.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru