GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 11 lutego 2019

2064. Przesyłka z Minti Shop!

Witajcie!

Dziś czas na cuda.

Oto co do mnie przybyło z Minti Shop:



A tu w szczególe:

a) paleta cieni Miyo x Beautyvtricks Insta Glam Eyeshadow Palette:







b) Nature Queen olej z awokado:




c) Nacomi Scrub & Wash pianka peelingująco-myjąca słodka borówkowa pianka:






d) mnóstwo próbek:



Na wstępie rzeknę, że cudowną paletkę Miyo zakupiłam sobie sama.
Do testów natomiast otrzymałam pozostałe ziomki, czyli olej z awodako i piankę oraz próbki.

I tu bez bicia powiem, że pianka peelingująco-myjąca skradła moje zmysły już od pierwszego niuchnięcia.
Ten naturalny aromat świeżych, słodkich borówek jest naprawdę oszałamiający!

Co do oleju z awokado, ten także spisuje się zacnie, czyli nawilża moją suchą skórę tam, gdzie tego potrzebuję.

To tyle słowem zachęty.
Resztę o powyższych przyjemniaczkach napiszę w osobnych recenzjach.

Dziękuję  Minti Shop za szybką realizację zamówienia oraz za produkty do testów!

A Wy co ostatnio dostaliście interesującego?

Kathy Leonia

40 komentarzy:

  1. Ta paletka ma tyle kolorów :) Pianka borówkowa musi być świetna. Muszę kiedyś wypróbować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze zużywam zapasy, ale taki olejek by mi się przydał 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Paleta wygląda bardzo zachęcająco :)
    Olej z awokado mam, ale z innej firmy :)
    Ja właśnie czekam na moje paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można poszaleć z makijażem używając tej palety

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletę i piankę, chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  6. pianka mnie ciekawi, czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka paletka by mi się przydała :D Śliczne kolorki ma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj piękna ta paletka :) ja dzisiaj idę na jakieś zakupy może kupię coś fajnego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie zainteresował ten olejek z awokado :)
    No i paletą proszę o makijaż oczu i recenzje . Z tego co widzę to dobra pigmentację maja te cienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ta pianka musi być wspaniała, chętnie kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka ładna paletka. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na tę paletkę mam chęć - zbiera świetne opinie w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Narobiłaś mi ochoty na borówkową piankę.Czekam na recenzję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Na tę piankę się kiedyś skusze, widzę że produkty bardzo ładnie zostały zapakowane

    OdpowiedzUsuń
  15. te cienie są super ale pewnie tylko z połowy palety bym korzystała na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cudowności ;) Zazdroszczę palety ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletka aż prosi, by wyczarowywać z niej cuda na oczach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zakupy w Minti Shop, zawsze są tak cudnie zapakowane, że aż żal otwierać ;)))
    Kosmetyki świetne, bardzo fajna paletka, pianka baaardzo kusi, a olejki uwielbiam, świetnie sprawdzają się dla mojej skóry :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paleta z Miyo jest cudowna, marzy mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paleta świetna! Genialne kolorki :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Paletka cudna, a sklep MintiShop znam i lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O wow paletka cieni ma naprawdę szalone kolory, idealne na karnawał.

    OdpowiedzUsuń
  23. That palette has very beautiful colors!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo dobrego czytałam o tej palecie, ale nie byłyby to kolory dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pianka mnie najbardziej zaciekawiła☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  26. Paletkę cieni i Nacomi też bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru