GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 2 lutego 2019

2055. Make Me BIO Face Care kremowa maseczka nawilżająca o działaniu regenerującym

Witajcie!

Dziś czas na odżywienie i regenerację twarzy.

Będę mówić o Make Me BIO Face Care kremowej maseczce nawilżającej o działaniu regenerującym.

Słowo od producenta: "W swoim domu poczuj się jak w największym, naturalnym SPA na świecie. Przekonaj się jak dobroczynne działanie na skórę ma błoto z Morza Martwego. Odkryj niezrównane właściwości wyjątkowych składników. 

Naturalnie z Make Me Bio.


Działanie:
  • nawilża
  • regeneruje
  • ujędrnia
Skład:
  • Błoto z Morza Martwego - działa oczyszczająco i odżywiająco. Reguluje wydzielanie sebum, oczyszcza pory i eliminuje zaskórniki. Nadaje skórze blask i właściwy koloryt, a także wygładza i uelastycznia naskórek. 

  • Olej z pestek moreli - działa nawilżająco i odbudowująco. Ze względu na strukturę podobną do ludzkiej skóry jest składnikiem idealnym dla cery wrażliwej i alergicznej. Dzięki wysokiej zawartości witaminy F ujędrnia, opóźnia procesy starzenia i poprawia elastyczność naskórka.

  • Olej z pestek słonecznika - działa antyoksydacyjnie i przeciwzapalnie. Wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, regeneruje i nawilża. Normalizuje wydzielanie sebum, a także skutecznie wspiera walkę z wypryskami.

  • Olej kokosowy - działa antybakteryjnie i nawilżająco. Rozjaśnia koloryt cery i sprawia, że staje się ona wygładzona. Regeneruje cerę suchą i odwodnioną, nadając jej zdrowy blask.

  • Masło shea -  działa ochronnie i regenerująco. Dzięki wysokiej zawartości witaminy A i E opóźnia procesy starzenia się skóry i chroni przed wolnymi rodnikami. Dodatkowo zabezpiecza skórę przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych, takich jak wiatr, słońce czy woda.

  • Ekstrakt z kwiatu hibiskusa - działa kojąco i ujędrniająco. Bogaty w liczne antyoksydanty, witaminy i kwasy organiczne chroni i wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych. Złuszcza naskórek, łagodzi podrażnienia i doskonale nawilża.

  • Olej ryżowy - działa regenerująco i przeciwzapalnie. Chroni, nawilża i zmiękcza naskórek dzięki zawartości naturalnych minerałów, filtrów UV oraz koenzymu Q10. Usprawnia również mikrokrążenie, wspomagając regenerację naskórka.
Rodzaj skóry:Do każdego rodzaju skóry. Szczególnie polecana po kąpielach słonecznych.
Sposób użycia:Maskę nałożyć na twarz i szyję. Zostawić na 15 minut, a następnie zmyć ciepłą wodą. Maska nie wysycha, pozostawiając skórę  odżywioną i nawilżoną."

Mazidło w okazałości:






Od producenta:





Skład:




Konsystencja:




Na dłoni:




Na twarzy:




Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z kosmetykami Make Me BIO.

I na pewno nie ostatnia.

Powyższa maseczka przypadła mi bowiem bardzo do gustu nie tylko swoim świetnym składem, ale i fenomenalnym działaniem.

Wystarczy kilka zabiegów z tymże cudakiem, aby odzyskać jędrność, nawilżenie i niezwykłą miękkość skóry, która - szczególnie zimową porą - jest narażona na nieprzyjemne działanie warunków atmosferycznych i niezdrowego, suchego powietrza.

Produkt jest bardzo przyjemny w aplikacji; naniesiony cienką warstwą na czystą twarz nie spływa po buzi, ale też nie zastyga na skorupę.
Trzymamy go ok. 15-20 minut, po czym zmywamy ciepłą wodą.

I to wszystko!

Stosowałam ową maseczkę raz-dwa razy w tygodniu i już po mniej więcej czterech zabiegach zauważyłam różnicę na plus.
Moja skóra prezentowała się bardzo ładnie, była miękka, gładka i wyglądała tak zdrowo.

Warto dodać, że maseczka Make Me BIO jest bardzo wydajna i łagodna dla skóry.
Spokojnie sprawdzi się i u osób z wrażliwą skórą, gdyż nie zapycha ani nie podrażnia.

Polecam Wam gorąco ten produkt.
Jest skuteczny i robiący "dobrze" naszej skórze.

Produkt kosztuje ok. 40 zł, ma 60 ml pojemności i można go dostać na stronie Notino.

Miałyście?

Kathy Leonia

41 komentarzy:

  1. Myślę, że dam jej szansę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze, muszę zobaczyć jakie jeszcze są dostępne maseczki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Minusem jest to, że maska nie jest typu peel-off, nie lubię zmywać maseczek 😜

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kosmetyki☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam krem różany tej marki i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę markę z innych blogów, ale sama nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam krem do twarzy z tej marki i bardzo go lubię :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam maseczki ,muszę ją kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nosi mnie ostatnio, jeśli chodzi o maseczki. Zainteresowałaś mnie tą, szczególnie skład zachwyca, jak napisałaś! Marka obiła mi się gdzieś tam o uszy, ale nie mam wyrobionego o niej zdania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczek nie potrzebuję ale dużo osób lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę więc koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze, ale po tym, co przeczytałam, na pewno spróbuję :) Już jakiś czas rozglądam się za jakąś dobrą maseczką.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba będę musiała w nią zainwestować przez tą zimę mam strasznie przesuszoną skórę.
    Dziękuje za odwiedziny i chętnie będę do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Choć sam produkt wydaje mi się fajny. Z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maseczki używam , produkt godny uwagi . Poznaję wiele nieznanych mi firm kosmetycznych dzięki Twoim postom .Miłego weekendu .

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam marki. super że się Tobie spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sounds amazing. I love all the natural ingredients.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze wiedzieć, bo po zimie zawsze cerę mam wysuszoną.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazwyczaj nie testuję droższych maseczek, ale chyba pora się za to zabrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale jako że lubię pielęgnować moją twarz to może się na tę maseczkę skuszę ;) Tym bardziej, że efekt jest pozytywny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam błoto z Morza Martwego. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawilżenie i regeneracja za jednym zamachem? Wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię maseczki z błotkiem, a ta z tego co widzę ma dodstkowo naprawdę fajny skład.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mialam ale pomysle....
    korzystalas moze kiedys z kosmetykow z hellobody?

    OdpowiedzUsuń
  27. Warto wypróbować na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta firma ma naprawdę dużo kosmetyków, godnych uwagi ;) Uwielbiam ich maski :D

    OdpowiedzUsuń
  29. miałam już kilka kosmetyków Make Me BIO i wszytskie były genialne, czuję , że tą maseczkę też bym polubiła

    OdpowiedzUsuń
  30. Musze sprawdzę tą maske ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  31. Ogólnie kusi mnie ta marka :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja już straciłam nadzieję, że cokolwiek oczyści moje pory, niestety. Chyba zostanę przy maseczkach po prostu nawilżających...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru