GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 27 lutego 2019

2079. Migawki z Krakowa, cz. 2

Witajcie!

Dziś druga część relacji z Krakowa.

Pierwsza była tu: Klik!

A teraz czas na nowe wrażenia zdjęciowe.

Kraków nocą:





I Kraków za dnia:



















Które zdjęcie Was najbardziej urzekło?

Kathy Leonia

43 komentarze:

  1. Kiedyś tam pojadę :)

    PS U mnie duże zmiany na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te w nocy :-) Uwielbiam Kraków ma swój niezwykły klimat:-)
    Uwielbiam od czasu do czasu gdzieś tak wyjechać, zmienić otoczenie. Jecszcze troszkę i czeka mnie pierwsza tegoroczna króciutka podróż :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miasto, muszę się tam wybrać ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. w Krakowie najbardziej lubię obwarzanki ;):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie ;) Też muszę gdzieś w tym roku pojechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Krakowie byłam ze sto lat temu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Kraków,często tam jestem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Kraków. Tam oświadczył mi się mój już teraz mąż. Z chęcią odwiedziłabym jeszcze raz restaurację Farina. Twoje zdjęcia mnie tam porwały w myślach :).

    OdpowiedzUsuń
  9. w Krakowie na starówce byłam tylko raz, zdążyłam zjeść obiad i pospacerować

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Kraków i zawsze miło mi się tam spędza czas - ma rodzinę w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, kiedy ja byłam w Krakowie ;) Przydałoby się odwiedzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzę te miejsca, dawno tam nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kraków piękny o każdej porze roku . Zdjęcia nocne są super.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne miejsce i zdjęcia ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. No to ja czekam na takie migawki z mojej ukochanej Warszawy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie Kraków i już dobre kilka lat tam nie byłam, nabrałam ochoty by znów pojechać

    OdpowiedzUsuń
  17. So nice pics dear. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful photos. The tops of the buildings are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  19. W Krakowie chyba nigdy nie byłam, ale pięknie tam jest:p

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham tam wracać, na szczęście mam dosyć blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Kraków. Byłam tam już tyle razy, że aż nie pamiętam. Zawsze gdy mam wolną chwilę staram się pojechać do Krakowa. Być może dlatego, że ma swój jakiś urok.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham Kraków :) To piękne miasto.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kraków to piękne miasto. Urzeka budowlami i ślicznym rynkiem. Byłam niestety tam raz w życiu. Najbardziej podobają mi się zdjęcia zza mroku, ale wszystkie są śliczne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie się najbardziej podoba to zdjęcie z kościołem Paulinów na Skałce. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kraków to piękne miejsce :D Mimo, że byłam tam sporo razy to wciąż lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie nocna wersja Krakowa bardziej mi się podoba-na zdjęciach bo na żywo uważam że to miasto jest ładne o każdej porze☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  27. mam zamiar wybrać się do krk w kwietniu :) na nasza 3 rocznice zareczyn :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Lindos paisajes te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam w Krakowie w grudniu, chcę tam wrócić jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru