GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 15 lutego 2019

2068. Na piątek!

Witajcie!

Dziś czas na coś dobrego.

Oto moja porcja pyszności:



Powyższe cudo to placek ziemniaczany wraz z gulaszem i surówką z białej kapusty.

Pyszny, domowy, sycący, bez ulepszaczy.
Normalnie smak jak u babci czy mamy.
Wszystko robione na miejscu, chwilę po zamówieniu wybranego dania.

Taki oto specjał, jak i wiele innych, możecie znaleźć w łódzkiej knajpie Klimaty - ul. Piotrkowska 79.

Tanio i pysznie - czego chcieć więcej.
To moja ulubiona jadłodajnia obiadowa ostatniego czasu.

A Wy co dziś spożywać będziecie?

Kathy Leonia

39 komentarzy:

  1. Myślałam, że to schabowy 😂 Wygląda mega apetycznie, smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednym słowem - jadłabym! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wygląda 😊 A ja jeszcze nie mam pomysłu na dzisiejszy obiad, może też się przejdę do mojej jadlodajni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię placki ziemniaczane z gulaszem! Dawniej jeździliśmy na takie placki do Karczmy Chłopskiej.Placki podawane były w kilku wersjach. Niestety zlikwidowali karczmę.Wprawdzie kilkanaście kilometrów dalej jest następna,ale to już nie to samo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno nie jadłam placków ziemniaczanych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tak uwielbiam placki ziemniaczane, że w życiu nie zepsułabym ich gulaszem xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Placki ziemniaczane bardzo lubię, tak samo jak wszelkiego rodzaju surówki ;) Ale gulasz to nie moje smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Placki ziemniaczane.. przekleństwo mojego dzieciństwa. Od dzis się krzywię na samą wzmiankę o nich. :D Strasznie nie lubiłam zapachu w domu, jak są smażone. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dzisiaj jeszcze nie mam planów na obiad ;) ale gdzieś "na mieście" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mniamm, u mnie wczoraj była pizza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wieki nie jadłam placków ziemniaczanych. Niestety nie jem smażonych potraw a nie znalazłam jeszcze przepisu na placki pieczone, które smakowały by tak samo wyśmienicie jak te smażone..I taka to zagwostka..

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszne wygląda. Jadłabym ,ale trochę za dużo roboty :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam placki ziemniaczane 🙂 ja dziś idę na sushi 😁

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja dziś zestaw bardzo dziwny: smażona rybka, zapiekanka i kawałek drożdżowego ciasta. I nie jestem w ciąży! ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm uwielbiam placki!:) u nas dzisiaj kotlety z kurczaka więc nic specjalnego :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh I love potato pancakes, or anything with potatoes in them!

    OdpowiedzUsuń
  17. Już tak klasycznie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem ziemniaczana kobieta. Potrawy z ziemniaków uwielbiam . Mogą być proste , nie wymyślone. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm.... it looks really delicious!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz nie jestem głodna wchodząc tu w piątek, bo właśnie się nażarłam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dla mnie, bo nie cierpie placków ziemniaczanych.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam wolę zdrowsze posiłki :) Za plackami ziemniaczanymi nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Omg aż się głodna zrobiłam ☺
    p.s mam nadzieje że choroba Cię już opuściła ☺
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu ☺
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  24. Smakowite! :) My z Mężem dziś jedliśmy makaron z krewetkami z parmezanem i szpinakiem <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Se ve muy bueno te mando un beso y buen fin de semana

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam placki ziemniaczane!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru