GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 25 lutego 2019

2077. Nacomi Scrub & Wash pianka peelingująco-myjąca słodka borówkowa pianka

Witajcie!

Dziś czas na słodycz pielęgnacyjną.

Będę mówić o Nacomi Scrub & Wash peelingująco-myjącej słodkiej borówkowej piance.

Słowo od producenta: "Pianka peelingująco-myjąca – Słodka borówkowa pianka
Pianka cudownie się pieni, świetnie sprawdzi się więc jako żel pod prysznic, a dzięki kryształkom cukru, w tym samym czasie pomoże Ci też wygładzić skórę, usuwając martwy naskórek i niedoskonałości z jej powierzchni.
Dodatkowym atutem pianki jest jej przyjemna, kremowa konsystencja oraz przepyszny borówkowy zapach, który jeszcze bardziej uprzyjemni Twoją kąpiel. A szpatułka, którą znajdziesz w opakowaniu ułatwi nabranie potrzebnej ilości pianki.
Najważniejsze składniki i ich właściwości:
Cukier - Pomaga usunąć martwy naskórek, nadając skórze wyjątkową gładkość i promienny wygląd.
Gliceryna roślinna - Chroni skórę przed przesuszeniem i podrażnieniami. 
Witamina E - Nawilża skórę i działa przeciwstarzeniowo."

Produkt w okazałości:




Konsystencja:




Na dłoni:



Zacznę od tego, że to moje pierwsze zetknięcie się z produktami marki Nacomi.

I już wiem, że nie ostatnie.
Powyższy produkt tak bowiem mi zawrócił w głowie i zauroczył, że - niczym narkoman - chcę go więcej i więcej!

To jak ów specyfik działa to bajka i magia razem wymieszane i wstrząśnięte w idealnym proporcjach pielęgnacyjnych i rozpieszczających zmysły.
Każde użycie pianki  z Nacomi powoduje istne oderwanie od rzeczywistości i przeniesienie się w inny wymiar przyjemności.

Kosmetyk, oprócz tego, że świetnie myje i peelinguje ciało, usuwając kurz, pył oraz martwy naskórek, to jeszcze przy okazji pachnie cudownie.

Ten właśnie zapach oczarował mnie całkowicie i ewidentnie do tego stopnia, że za każdym razem mam ochotę produkt ten zjeść.
Wyobraźcie sobie teraz polanę pełną słońca i dojrzewających w jego blasku soczystych, słodkich borówek skąpanych w spadającej z nieba bitej śmietanie.

Och i ach.

Po kąpieli ze specyfikiem z Nacomi nasza skóra jest czysta, gładka, nawilżona, a nasze zmysły zrelaksowane na 100%.

Dodam także, że mazidło mnie nie podrażniło, nie uczuliło.
Było wydajne i działało wspaniale.

Produkt kosztuje ok. 25 zł, ma 180 ml pojemności i można go dostać tu: Klik!

Miałyście?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Bardzie lubię tego typu umilacze kąpieli, zapach musi być cudowny 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama przyjemność korzystać z takiego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, ale pewnie traktowałabym jako produkt myjący a nie peelingujący.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ładnie pachnie to biore! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie pachnidełka :) Opakowanie jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam borówki, więc biorę w ciemno. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale po Twojej recenzji chętnie wypròbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This brand has some interesting products.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  9. moja siostra uwielbia kosmetyki tej marki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam i jak na razie nie zamierzam poznać.

    Słonecznego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ainda não conhecia!
    r: Muito obrigada, boa semana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for your sharing 😊 have a nice day 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, nabrałam ochoty! Bardzo lubię takie specyfiki! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością wyprobowalabym 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. super, że jesteś zadowolona, ja miałam już kilka kosmetyków Nacomi

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście jej nie miałam ale dużo o tym produkcie słyszałam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kąpiel z takim kosmetykiem musi być super, aż mi się zamarzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Narobiłaś mi ochoty na słodki deser :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tej firmy nie miałam, ale miałam podobną. Smakowicie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czuję się zachęcona, tym bardziej,że uwielbiam taką konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam, ale narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zjadłabym takie borówki z Twojej wizji. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. This looks like such a wonderful product! Great post :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gracias por la recomendación Ten una buena semana

    OdpowiedzUsuń
  25. Unos productos estupendos! Que tengas feliz día!♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię takie przyjemnie pachnące kosmetyki. Miałam kiedyś ciasteczkowy mus do ciała z Nacomi - to był obłęd!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru