GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 12 lutego 2019

2065. Editt Cosmetics Cosmetics Pencil uniwersalna kredka do makijażu

Witajcie!

Dziś czas na usta.

Będę mówić o  Editt Cosmetics Cosmetics Pencil uniwersalnej kredce do makijażu.

Słowo od producenta: "W zależności od koloru można malować kredką oczy, stosować jako konturówkę do ust bądź kredkę do paznokci. 

Dostępna w wielu wariantach kolorystycznych.
Kredkę łatwo się temperuje. Opakowanie klasyczne z plastikowa nakrętką."

Mazidła w okazałości:





Moje odcienie to 08 i 10:




Na dłoni (na górze 08, na dole 10):




Na ustach 10:



Na ustach 08:



Zacznę od tego, że lubię konturówki do ust.

To produkt, który pozwala na delikatną poprawę konturu ust - bez skalpela - oraz na przedłużenie trwałości pomadki.

Moja kolekcja konturówek jest dość pokaźna i o różnych przedziale cenowym, niemniej jednak nie można jej nazwać bezczynnie leżącymi zapasami, gdyż po każdy specyfik konturujący z mych zbiorów jest wykorzystywany w make up tak często jak się da.

Na konturówki z Editt Cosmetics natknęłam się przy okazji wizyty w sklepie typu "Wszystko po 1,5 zł".

Przeglądając pobieżnie kosmetyki, jaki tam były, stwierdziłam, że spróbuję tychże ustnych specjałów.

I słuchajcie - i wierzcie lub nie - że to najlepsze, najtrwalsze, najbardziej napigmentowane konturówki, jaki miałam do tej pory!

Konturówki z Editt Cosmetics są bowiem w stanie przetrwać wszystko; niestraszne im jedzenie, picie, rozmowy, całowanie, pocieranie ust.

Mało tego!

Te kosmetyki są tak trwałe, że żeby się ich pozbyć z warg moich, muszę używać do tego solidnej porcji micela dwufazowego, który i tak nie usunie owych gagatów za pierwszym razem.

Mimo tej niewiarygodnej trwałości, konturówki są delikatne dla ust i nie przesuszają, ani nie podkreślają suchych skórek.
Nie zauważyłam także żadnego podrażnienia ani uczulenia podczas stosowania tych kosmetyków.

Polecam Wam szczerze powyższe konturówki.
Są one idealnym przykładem na to, że to co tanie, nie jest złe.

Produkt kosztuje ok. 1 zł, ma 1,2 g pojemności i można go dostać na bazarkach i sklepach typu "Wszystko po..."

Miałyście?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Jak za taką cenę rewelacja 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice colour 😊 Thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że nie dość że się sprawdziła to jeszcze jest w takiej fajnej cenie! Ja jednak nie używam takich kredek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie wygląda na ustach 😊 I cena dobra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bałabym się użyć czegoś takiego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Z recenzji wynika , że produkt dobry i do tego mini cena. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie,że Ci się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o8 ładnie wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. So nice colours, my favourite is number 8

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię używać konturówek i zdarza mi się wypełnić nimi całe usta.
    Myślę, że gdybym znalazła z Editt jakiś ładny, matowy, brudny róż ( bo takiego zaczyna mi brakować ) to sięgnęłabym po te konturówki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że efekt Cię zadowolił. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Cytując mojego tatę: "jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego"...

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post...
    Have a nice day...
    Dilek...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena rewelacyjna i fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy ich nie miałam. Cena rewelacja!no i super że tak fajnie się spisują :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorki fajne, ale jakoś nigdy konturówek sama nie używałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Konturówki do ust, to punkt obowiązkowy w moim makijażu, nie potrafię umalować ust samą pomadką, lubię jak kontur jest wyrazisty :D Tych nie znałam, fajnie że trafiłaś na taki dobry produkt w tak niewielkiej cenie :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Za konturówkami tak średnio przepadam :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się nie skuszę -praktycznie wogule nie maluje ust ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo coś się zmieniło, te zdjęcia mają bardzo dobrą jakość.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja prawie wogole nie uzywam kontorowek :) piekne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ło, cena powala! Mam swoich ulubieńców z konturówek, ale jak się na nie natknę to chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam, ale widzę, że muszę się postarać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie na ustach wygląda, a szczególnie pierwszy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę to może być też kredka do paznokci? To by wyjaśniało dlaczego jest taka trwała.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lindo pintalabios , te mando un beso

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru