GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 20 lutego 2019

2072. Migawki z Krakowa, cz. 1

Witajcie!

Dziś pora na małą relację fotograficzną z weekendowego wypadku do Krakowa.

Oto co złapałam w kadr.

Majestatyczna Wisła:




Panowie w kajakach:



Widok na Stare Miasto:


Łabędzie:



Słońce na wodzie:



Kłódeczki Miłości na moście Kładka Ojca Bernatka:



Pyszne piwo w lokalu Miejscówka:



Sycące jedzenie w czeskiej knajpie:



Uwielbiam Kraków.
Najchętniej bym w tym właśnie mieście zamieszkała.

Ta bliskość przeszłości i przyszłości, majestatyczność budynków, urok starych uliczek i kamienic, dostojny szum rzeki, rześki wiatr znad wybrzeża, widok delikatnych szczytów górskich w oddali, słynny hejnał Mariacki, tłum ludzi na ul. Grodzkiej.

A Wy byliście w Krakowie?

Kathy Leonia

45 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. Ja jeszcze nie byłam a Krakowie, ale jest on na mojej liście miejsc do odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam nigdy w Krakowie, aczkolwiek odbiorę sobie to miasto jako cel najbliższych wakacji 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz byłam w Krakowie na trzy dni przed Świętami, kiedy do tego było bardzo śnieżnie. Przez ten klimat zakochałam się w tym mieście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Kraków.. ale żeby się w nim zakochiwać? Pfff... Może to moje warszawskie geny wzdrygają się na samą myśl. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W Krakowie jeszcze mnie nie było. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kraków to naprawdę piękne miasto. Można zostawić tam swoje serce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię Kraków, ale tylko na dwa dni ;) powietrze zabija tam....

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Kraków i zawsze chętnie tam przyjeżdzam ( mam rodzinę w Krakowie ) ale chyba mieszkac bym tam nie chciała. Moja siostra okrutnie narzeka na smog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kiedyś namówić chlopaka na wyjazd do krakowa bo to ładne miasto 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia!Zainteresowałaś mnie tą czeską knajpą.Na pewno podają tam czeskie knedliczki. Wiele razy byłam w Krakowie i zgadzam się,że to miasto jest niezwykłe( o smogu nie wspominajmy!) Nigdy nie byłam na żydowskim Kazimierzu i chciałabym to kiedyś nadrobić!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w Krakowie od 30 lat codziennie ;) Tak gwoli ścisłości Krakowianie nie nazwaliby tego konkretnego widoku starym miastem, to nazwa odnosząca się do ściśle określonego terenu otoczonego przez Planty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Kraków :) To jest miasto z klimatem.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie, tylko raz byłam w Krakowie, w październiku

    OdpowiedzUsuń
  14. Moj kochany Krakow :D Mam nadzieje ze w te wakacje znowu tam wroce

    OdpowiedzUsuń
  15. Kraków jest wspaniały. Muszę się tam wybrać niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham Kraków i też z chęcią bym tam zamieszkała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A jak ze smogiem, tak straszą, że tam największy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mieszkam blisko, bywam często. Zapomniałaś o smogu. Jest zabójczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful! I love visiting big cities but prefer to live in a quieter area.

    OdpowiedzUsuń
  20. W Krakowie byłam piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trafiła Ci się piękna pogoda. Ja w Krakowie byłam ostatnio 8 lat temu i pamiętam że był taki upał, że nie dało się zwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię Kraków. Mam przyjaciółkę w okolicy, więc raz do roku zazwyczaj tam jestem. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mieszkam 15 min od Krakowa :) bardzo często tam jeżdżę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. do czeskiej knajpy to bym sie wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Byliśmy w wakacje w Krakowie, piękne miasto. Chętnie je jeszcze odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastic post! Photos are amazing !

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę kiedyś odwiedzić Kraków, byłam tylko raz, ale przejazdem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach, chcę tam znów pojechać <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Very beautiful pictures. A lovely place.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kraków... to naprawdę magiczne miasto. Studiowałam tam:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Kraków , przeraża mnie tylko smog o którym sie często pisze. Jest to magiczne miasto . Piękne kadry uchwyciłaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uy que bellos paisajes adore los cines. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też uwielbiam Kraków i zawsze chętnie do niego wracam! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Byłam i nie mogę się doczekać kolejnego wyjazdu :). Kocham Kraków <3. Słynne Sukiennice, Wawel, wybrzeże. Tylko to zanieczyszczenie powietrza trochę psuje klimat, ale i tak jest super!

    OdpowiedzUsuń
  35. Que fotografias maravilhosas!
    Também já estou a seguir :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ahhh, pojechałabym znowu do Krakowa!:) Kocham to miasto!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru