GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 13 lutego 2019

2066. Na chorobę...

Witajcie!

Dziś niestety będzie mokro i pociągająco.

Dopadło mnie bowiem paskudne przeziębienie, które ni jak nie chce ode mnie odejść.

Ból głowy, mięśni, katar, klucha w gardle.
Do tego senność, brak apetytu i ogólne osłabienie...

Podejrzewam, że to przez latanie po planach na świeżym, rześkim powietrzu lutowym, które do ciepłych ostatnimi dniami nie należało.

Mam nadzieję, że to nic poważnego i że szybko minie, bo nie uśmiecha mi się wizyta u lekarza i konieczność zażywania antybiotyku...

Trzymajcie kciuki, by te wirusy szybko ode mnie uciekły!

A najlepiej poradźcie, jakimi domowymi sposobami Wy się kurujecie?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób sobie inhalacje z olejku z drzewa herbacianego. Pomoże na milion procent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki! Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dwa miesiące choruję, właśnie mam 2 antybiotyk, dostałam go na cały miesiąc i przejął moje zapalenie zatok laryngolog. Zostań w domu, bierz aspirynę, dużo pij i zajadaj czosnek ;) Zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  6. współczuje, ja nigdy nie choruję na przeziębienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej kochana szybko . U mnie na przeziębienia amol z herbatą plus nacieranie. Mimo wszystko miłego dnia .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze piję mleko z czosnkiem :) współczuję przeziębienia to taki nie przyjemny stan. Oby szybko Ci przeszło dużo zdrowia! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) Ja zawsze mam w zapasie na przeziębienie miód z mleczy albo winko z czosnku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Współczuję choróbska i życzę Ci dużo zdrowia. Teraz jest tak dużo wirusów, że bardzo łatwo coś złapać, bardzo trudna pora roku :/
    Pozdrawiam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przeziębieniami trzeba uważać, jak nie przejdzie Ci w najbliższych dniach to jednak polecam wizytę u lekarza, bo słyszałam o przypadkach, które kończyły się w szpitalu.
    Ale mam nadzieję, że jednak domowe sposoby pomogą i szybko wrócisz do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zasraństwo, a won!!!! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Mnie, jak i moim bliskim bardzo pomaga picie zagotowanej wody, do której dodaję imbir, cytrynę i miód szczególnie spadziowym. Jadłabym też czosnek, może oddech ble, ale kogo to, ważne, by wyzdrowieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Ja lezalam caly weekend w lozku z goraczka..

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz łatwo o wszelkiego typu przeziębienia.Wygrzej się dobrze! Życzę zdrowia! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Współczuję! Nie ma nic gorszego niż przeziębić się do tego stopnia by ledwo dychać.
    Czosnek, imbir, gorąca herbata i miód.
    Do smarowania jakieś mocno zapachowe smarowidło z eukaliptusem najlepiej. No i wygrzać się i wypocić choroby. ODPOCZYWAĆ!
    I nadrobić zaległości w literaturze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I hope you get better soon
    Xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądaj się czy nie robi Ci się wysypka,bo panuje szkarlatyna. A pierwsze objawy są właśnie takie przeziebieniowo grypowe. Zdrowia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Que te mejores pronto guapa!
    mucha suerte
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrówka :) Mnie akurat nic nie łapie, więc nie mam patentów na kurowanie się. Ale kiedyś zawsze pomagał maminy rosołek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. I hope you feel better. Sending well wishes!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojoej, to zdrówka życzymy. My od lat piejemy w sezonie od listopada do marca przynajmniej jedną dziennie herbatę z miodem. Na razie działa.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciepła woda z dużo miodu i duuuużo cytryny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Może nie jest to dobry domowy sposób, ale jak tylko czuję, że coś się u mnie zaczyna łykam tabletki antywirusowe i raczej przechodzi ;)
    Oprócz tego herbatka z miodem dobra na wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mleko z czosnkiem zawsze pomaga :P. Zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witamina C 1000 zawsze i wszędzie i na razie choróbsko co najwyżej mnie próbuje rozkładać. Katar leczę olejkiem do inhalacji, wdycham nawet 3-4 razy dziennie. Szybciej przestaje się lać z nosa i ogólnie szybciej to stamtąd znika. Prócz tego maść rozgrzewająca na plery, dużo płynów, ciepłe łóżeczko i coś lub ktoś, kto dodatkowo grzeje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Descansa y toma limonada caliente.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdrówka życzę! Przeziębienia są paskudne, strasznie Ci współczuję :(

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru