GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 6 grudnia 2017

1642. Aktualizacja włosów - grudzień 2017 r.

Witajcie!

Dziś czas na aktualizację kłaków.

Włosy widać, że podrosły i zaczęły się dziwnie wywijać na końcach.
Dlatego też czeka je niebawem małe podcięcie.

Ogólnie wyglądają zacnie, zostały też delikatnie rozjaśnione po długości, gdyż zrobiło mi się tęskno za słonecznymi refleksami, jakie zwykle mam w lato.

Oto teraz małe przypomnienie jak włosy wyglądały we wrześniu:





A tak się prezentują teraz:






Dane poglądowe:

Długość: ok. 58 cm
 Skręt: wywijas kokowy.
 Kolor: blondo-rudo-coś.
 Stan: walczę z ŁZS...
Grubość: ok. 7 cm
  Częstotliwość mycia: co 2/3 dni myję

 Olejowanie: co drugie mycie na noc

Używane produkty: Klik!

A jak Wasze kudełki?

Kathy Leonia

39 komentarzy:

  1. Chciałabym, aby moje włosy miały taką długość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chciałabym mieć tyle chęci żeby co drugie mycie olejować :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje maja się dobrze. Nie wypadają jakoś bardzo, kręcą się jak głupie. Tez będę przyvcinac końcówki bo sue siano robi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie olejowałam włosów, ładny masz kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę iść wreszcie podciąć końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Your hair looks really nice!
    Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne masz włoski :) Zazdroszczę długości, bo mi bardzo słabo rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie się prezentują, Twoja pielęgnacja im służy, chyba są nawet grubsze, takie mam wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładne włosy. Czasami chciałabym zapuścić takie długie włosy, ale nie wiem czy byłby to dobry pomysł, ponieważ mam cienkie włosy, które chyba nie prezentowałyby się dobrze w takiej długości. Ja ostatnio podcięłam włosy, dzięki czemu lepiej wyglądają. Staram się dbać o nie chociaż mogłoby być lepiej, np wprowadzić regularność stosowania wcierek do skóry głowy, których brakuje w mojej pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne włosy i co za długość! Ja nie mam już cierpliwości do zapuszczania włosów..
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fale masz na włosach jak u mnie hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna odmiana. Brawo. :) Teraz wyglądają świetnie. :) Moje włosy też niebawem idą do podcięcia małego.

    OdpowiedzUsuń
  13. no to dłuuugie w losy masz, ja myślałam by nieco swoje skrócić

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne masz te włosy.
    A jakie długie! Super, super :)
    Pozdrowionka mikołajkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Really long and with very good volume!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz, że właśnie ostatnio pisałam recenzję szamponu, który pomógł mi z ŁZS. Na głowie zaczęło się coś dziać, a po kilku użyciach minęło. Może warto spróbować?

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wrócić do olejowania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful hair color!! Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje końcówki wołają o fryzjera :D

    OdpowiedzUsuń
  20. No faktycznie, wyglądają zacnie :D
    Siema! ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. No faktycznie sporo masz tych włosów. :)
    Ja od jakiegoś czasu regularnie chodzę do fryzjera i moje włosy mają się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne :) Moje też ostatnio mocno urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful shade of hair! I let grow to meter, there were 15 cm, masks are done.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na zdjęciach ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje niestety znowu coś mocno podupadły :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne włosy i takie długie i puszyste:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru