GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 14 grudnia 2017

1648. Recenzja: Lady Vabun nr 5 woda perfumowana

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o wodzie perfumowanej.

Będzie to pachnidło Vabun for Lady nr 5.

Słowo od producenta: "Perfumy Vabun for Lady. No.5 są dla kobiet, które lubią czuć się kobieco, elegancko, wiedzą co chcą osiągnąć w życiu. Nie są to perfumy na codzienne wyjścia, lecz na szczególne okazje. Cechą charakterystyczną Vabun No5 jest świeży, bardzo zmysłowy zapach, który utrzymuje się na skórze przez długi czas. Połączenie akcentów kwiatowych z drzewnymi to mieszanka godna prawdziwej gwiazdy. Woń jest bardzo intensywna, wyrazista, i przede wszystkim długo wyczuwalna. Takie perfumy idealnie nadają się na wyjścia, ale miło jest czuć je na sobie również każdego dnia. Ich zapach doda każdej kobiecie pewności siebie. Przyciągają do siebie swoim zapachem – subtelnym, wyczuwalnym, ale nie nachalnym.


Typ: kwiatowo-drzewny.
Nuta głowy: bergamotka, liczi.
Nuta serca: drzewo różane, róża.
Nuta bazy: kamelia, nuty drzewne."

Perfumy w butli:



Od producenta:



Otworek:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam od VabunNormalnie można je ucapić w tu, gdzie kosztuje ok. 99 zł.
Zapach: przyjemny, drzewny, ciepły.
Konsystencja: wodna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie jako przezroczysta buteleczka z atomizerem ze złotymi i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 50 ml.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy pachnienia.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że - jak już większość z Was wie - kocham perfumy  miłością wszelaką. To dla mnie odskocznia od problemów dnia codziennego, od stresu, kłopotów. Gdy tylko mi smutno i źle, sięgam po swój ulubiony zapach i od razu świat nabiera barw. Perfum 
Vabun nr 5 używam od ponad półtora miesiąca i już mam pewne zdanie na ich temat. Mianowicie takie, że poruszają człowieka jestestwo do głębi. Połączenie liczi, kamelii i bergamotki otula mnie niezwykłym ciepłem i pogodą ducha na bardzo długi czas (na skórze ok. 9 godzin, na ubraniach do 2-3 dni). Perfumy miło stapiają się z moją skórą, tworząc nader udane połączenie. Zapach jest także miły dla otoczenia i - mimo że mocny oraz ciężki - nie jest duszący. Myślę, że jeszcze wrócę do tej woni, gdy tylko wykończę resztę swoich zapasów perfumeryjnych. Dla zainteresowanych dodam, że perfumy Vabun można znaleźć w drogeriach Hebe oraz sklepach z modą męską Pako Lorente za ok. 90 zł. 

Ocena: 5/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy z Leonem

36 komentarzy:

  1. Dobrze, że zapach nie jest duszący.

    OdpowiedzUsuń
  2. No5? Ciekawe czy to bezczelne kopiowanie czy luźna inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam ale super, że jesteś zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Today I published about a perfume too!

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam ten zapach, chociaż pierwsze psiknięcie tego nie zapowiadało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie ciągnie mnie do tych produktów, choć te akurat mogłyby trafić do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. może by i mi pasowały, ale jakoś wolę inne marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sądząc po nutach to mogłoby być coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny flakonik, nie miałam jeszcze okazji poznać tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszą być naprawdę ładne

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam go już kilka razy na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, chociaż ciekawi mnie, jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo! Jaka fajna inspiracja. Bardzo chcę spróbować jak pachną.
    Wyglądają świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio szalejesz z tymi perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem dobra w wyobrażaniu sobie zapachów podczas czytania recenzji, ale te mnie bardzo zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chce je, chce je, chce je :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach mi jeszcze nieznany :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego zapachu, ale mają ładne opakowanie, są trwałe i nawet nie aż tak drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Musiałabym poznać zapach tych perfum, żeby się przekonać, czy przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo, lubię takie perfumy, które przede wszystkim nie są duszące :) A jak jeszcze w Hebe... ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for sharing!
    Very useful review!

    OdpowiedzUsuń
  22. Looks really interesting) Thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że zapach długo się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię,gdy jedną z nut zapachowych jest róza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bergamotka kojarzy mi się z herbatą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapachu nie znam, ale bardzo chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tego zapachu, przyznam szczerze, że trudno mi sobie go wyobrazić... ja muszę coś poczuć, żeby doświadczyć;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja lubię delikatne, orzeźwiające zapachy. Ostatnio sobie kupiłam kompozycję liczi + frezje + kwiat pomarańczy <3

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru