GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 23 grudnia 2017

1655. O świetnej paletce cieni od Makeup Revolution słów kilka

Witajcie!

Dziś sobie podumamy o paletce cieni do powiek.

Będzie to zgrabna kasetka od Makeup Revolution.

Oto jak wygląda:


Od producenta i skład:




Na dłoni:




Paletkę wygrałam w jakimś rozdaniu rok temu i od razu skradła moje serce.
Produkt ma bowiem wszystko to, co lubię najbardziej, czyli błysk, trwałość i jakość.

Paletka liczy sobie 12 połyskujących cieni o różnym stopniu intensywności, które łatwo się blendują oraz łączą ze sobą.
Cienie nanoszone na bazę pod cienie (Klik!) są w stanie wytrzymać na powiekach nawet 15 godzin i to bez szwanku.

Z ową paletką można stworzyć naprawdę wiele cudownych makijaży, zarówno na dzień jak i na wieczór.

Myślę, że na pewno skuszę się jeszcze na inne palety cieni z tej marki, bo naprawdę są genialne.

A Wy macie ulubioną paletę cieni?

Kathy Leonia

44 komentarze:

  1. fajne kolory, takie fajne na karnawał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałyby się jakieś makijaże z jej wykorzystaniem ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie nie moje kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kolory.Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego roku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem fajne kolorki :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolorki.Lubię cienie,które mają połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. paleta jest naprawdę ładna tylko, że to nie moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. polecam iconic 2 i 1 oraz matowe

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę spokojnych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat nie używam cieni, ale moja siostra już tak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki cudo <3 Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię tę markę :) Kolory ładne, chociaż nie moje :P

    OdpowiedzUsuń
  14. I love that colourful eyeshadows!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie "koloruję" się :(. Wesołych i miłych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kilka ich palet i w sumie już mi starczy :). Ulubioną, zdecydowanie jest jednak Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne cienie. Kochana życzę Ci wesołych świąt. Przesyłam duży uścisk. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorki w tej paletce nie do końca podobają mi się, ponieważ bardziej wolę matowe cienie, w kolorach brązu, beżu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawie Ci ręki nie starczyło na pokazanie wszystkich kolorków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja najbardziej lubię cienie z dorocznej paletki Douglas :). Bardzo trwałe, z delikatnym połyskiem, raczej mocne pigmenty. W tym roku troszkę mniej mi się odcienie podobają, ale i tak ok :). Grunt, że skóra mi się z nimi dobrze czuje. // Widzę, że błysk rzeczywiście ładny :). Ale odcienie inne używam zwykle, więc nie dla mnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się kolorystyka. ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się jej kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful shades!
    Have a Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne kolory i co za wytrzymałość!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zoeva ma genialkne palety. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mam ulubionej paletki:) 15 godzin to ładny wynik:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Paletki nie mam ulubionej, ale bardzo lubię cienie Inglota ;)
    Pod choinkę kupiłam mamie paletkę Makeup Revolution Icon Pro 1, zobaczymy jak się sprawdzi, jak będzie tak fajna jak wszyscy sobie chwalą, to na pewno kupie też sobie jakąś ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny kosmetyk :) Idealny prezent dla kobiety pod choinkę :) Życzę Tobie Kathy zdrowych i wesołych świąt Bożego Narodzenia!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  29. Raczej nie moje kolory;wolę bardziej brązy , szarości

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolory zupełnie nie w moim stylu, wolę neutralne odcienie :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo!! beautiful shimmery colors!

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie poręczna paleta, szkoda tylko, że kolorystyka nie moja :/ Ale swatche wyglądają nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda pięknie, ale połowy cieni pewnie bym nie wykorzystała :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru