GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 11 grudnia 2017

1645. O najlepszych pomadkach matowych na świecie od Lovely słów kilka

Witajcie!

Dziś czas na pogawędkę o matowych pomadkach.

Będę mówić o gromadce mych ukochanych mazideł z firmy Lovely.

Oto i one:


Od producenta:



Aplikatorki:



Na dłoni:


od góry: 1,2,3,4,5,6

Na ustach.

1:



2:



3:



4:



5:



6:



Dla mnie powyższe pomadki to cud, miód i ideał.

Są idealne pod kątem trwałości, odcieni, dostępności oraz taniości.

Pomadka naniesiona rano, trwa na ustach ok. 5-6 godzin, wytrzymując picie, jedzenie.
Produkt sam w sobie wygląda bardzo ładnie, szybko zastyga i daje od razu pełne matowe wykończenie naszych warg.
Nie zauważyłam jakiegoś zbytniego przesuszenia czy podrażnienia ust po tychże pomadkach matowych.

Za jedną sztukę zapłacimy ok. 10 zł w Rossmanie.

Jeśli jeszcze nie macie tych cudaków, to koniecznie się w nie zaopatrzcie!
Na pewno nie pożałujecie.

A Wy co dziś na ustach nosicie?

Kathy i Leon

PS. Brak posta w weekend bym spowodowany - a jakżeby inaczej - siedzeniem na planie i ogarnianiem statystów.
Wolną chwilę dla siebie znalazłam dopiero w niedzielę na wieczór, tak więc w ogóle nie poczułam, że był weekend...

52 komentarze:

  1. O muszę je mieć. Cudowne kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że chętnie bym się nawet skusiła na jeszcze jeden odcień?
    Ach, muszę chyba zakupić, a mam już 3.
    Super są.
    Pozdrawiam poniedziałkowo :)
    PS: Ja też nie odczułam weekendu - cały spędziłam na uczelni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena bardzo przystępna. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor nr 1 wygląda obłędnie^^ może się przy okazji skuszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwie i teraz dostrzegłam, że jeszcze przynajmniej jedna by się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I loved the tones 3 and 6.
    Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ustach podoba mi się chyba tylko czwórka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam dziś błyszczyk bezbarwny na ustach

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tych pomadkach ale z chęcią kupie i przetestuje. Ja ma ustach zazwyczaj noszę szminki od MACa oraz Golden Rose. Numer 4 urzekł mnie najbardziej! Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam widzę tylko jeden mat.. ale to ja. :D Kolorki ciekawe, 2 i 3 to zdecydowanie moje odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę sobie kupić bo nie mam żadnej z tej linii.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam żadnej , ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nigdy żadnej nie miałam :D Jakoś się nie złożyło, żebym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 4 ma bardzo ładny kolor 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorki mają śliczne, ale ja jakoś nie przepadam za matowymi pomadkami. Wolę satynowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie totalnie się nie sprawdziły, robiły dziwną skorupkę na ustach :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kolorki, skusiłabym się na czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 i 6 cudne! Idealne na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten ostatni kolor bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zimą raczej używam tylko pomadek ochronnych:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne kolory pomadek, zwłaszcza te podchodzące pod róż.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorystycznie super wyglądają i plusem na pewno jest ich cena

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorystycznie 2,4 i 5 są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolory :) Każdy wybierze coś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie są piękne. Długa trwałość i cena. Trzeba się zaopatrzyć. hehe :))

    OdpowiedzUsuń
  26. czerwona najładniejsza <3 ale moje usta nie nadają się do malowania! :p

    OdpowiedzUsuń
  27. it's so chic and fancy; Beautiful shades.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądają ładnie :) Ja raczej nie używam kolorowych pomadek, mam aż 2 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie cudne. :)
    A może by tak się zgłosić na statystkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja sobie ostatnio kupiłam tą dużą paletkę z Douglasa, Rising Star, czy coś, więc na razie więcej nie planuję ;). Ale prezentują się ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne kolory, jeszcze nie miałam tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Polecam matowe pomadki z Wibo. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nr 5 i bardzo ją lubię ;3.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wybieram 1 i 5 :D
    U mnie do tej pory najlepiej sprawdzają się pomadki paese. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru