GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 29 grudnia 2017

1660. Na piątek!

Witajcie!

Dziś z racji na senną bardzo atmosferę, mam ochotę tylko na jedno.

Oto co zaraz wyżłopię:




Nie wiem jak Wy, ale ja jestem kawoszem.

Dzień bez kawy, dwóch dwóch, jest dla mnie stracony.

Dlatego też, gdy tylko widzę pochmurne niebo na dworze i zaczynam czuć doła, od razu sięgam po dobrą kawkę z cukrem i mlekiem.

Wystarczy łyk tego nektaru, bym nabrała sił, uśmiechnęła się w duchu i dalej była pełna sił do działania.

Jako prawdziwego kawoszowi marzy mi się ekspres rodem z filmów amerykańskich i - mam nadzieję - że niebawem go sobie zakupię.

A Wy co dziś pić będziecie?

Kathy Leonia

38 komentarzy:

  1. Właśnie w tej sekundzie zrobiłam sobie kawę :) będę myśleć o tobie podczas picia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogłabym żyć bez kawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach uwielbiam, ale smaku już nie bardzo :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie pije kawę, podobnie jak Ty uwielbiam kawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzisiaj gorąca czekolada w kawiarni, bo byłam na pobraniu krwi na czczo i potem potrzebowałam na szybko wypić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kawę pijam bardzo rzadko, bo niestety w ogóle na mnie nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem kawoszem! :D 2-3 dziennie to norma :D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wieczorem szykuje się mała impreze.. więc szykuję się na whiskey z colą! A teraz zielona herbatka

    OdpowiedzUsuń
  9. Kahvesiz bir gün düşünemiyorum canım...😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja rzadko pijam kawę ale herbat to lubię wybór. Co do kawy to chyba jutro w sobote i drożdżówka do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie pomyślałabym, że to kawa ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Także uwielbiam kawę i właśnie jedną piję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. rano zawsze zaczynam dzień od pół litrowej kawy

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiałam kawę, dopóki nie zaczęłam pracować w kawiarni :( Teraz jestem herbaciarzem zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello, thanks for the information.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak co dzień kawę oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba jestem tym rzadkim przypadkiem, który nie lubi kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłaś mi smaka. Niebawem i ja sobie kawę zrobię. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam kawę, szczególnie z mlekiem :) To mój ulubiony napój :) Też muszę kiedyś zakupić ekspres do kawy :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  20. Od lat nie piję już kawy z cukrem :P Czarna lub z mlekiem roślinnym :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wolę herbatkę, ewentualnie kawę zbożową :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kawę, ale nie pijam codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kawa musi byc, ale bez cukru :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru