GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 20 grudnia 2017

1653. Świąteczna przesyłka od Lirene!

Witajcie!

Dziś czas na coś niezwykle uroczego.

Oto jaką niespodziankę świąteczną otrzymałam od Lirene:




I ze światełkami:




Ta lampeczka rozjaśni na pewno zimne, zimowe dni i rozchmurzy myśli me w tym ciężkim emocjonalnie dla mnie okresie.

Dziękuję Lirene za tak zacną niespodziankę!

A Wy coś ostatnio dostaliście?

Kathy i Leon

45 komentarzy:

  1. Ale to ładne :) Od razu zrobiło się świątecznie :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta dekoracja :) Ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna niespodzianka ;) Śliczna ta lampeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, klimatyczna! Wesołych świąt, zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ozdoba i nastrojowa, zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna niespodzianka :) Piękna dekoracja na czas świąteczno-zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Milutka niespodzianka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstra, dostałam taką samą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Milutko.... zdrowych, spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby miły gest, ale bez polotu to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja dziś dostałam lukrowanego pierniczka w kształcie serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna dekoracja. Jak miło coś dostać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne! :) Dodaje klimatu świąt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna przesyłka, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż się miło na sercu robi gdy taką lampeczkę się zapali.

    OdpowiedzUsuń
  18. As usual amazing post! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny prezent, ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna ozdoba :) Bardzo mi się podoba taka świecąca ozdoba :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru